15 toukokuuta 2012

The sunny day

Vähän tylsää tänää, ainakin noiden kuvien laadusta päätellen, mutta ei se mitään. Eilen sain kesätöitä Himokselta, aluesiivouksesta. Olin siellä siivoomassa viime vuonnakin, jonka jälkeen päätin, etten varmana mene sinne enää tänä vuonna, mutta kuinkas kävikään. Kun muista kesätöistä ei ainakaan tähän mennessä oo mitään kuulunu, niin kelpaa tuokin työ. Siitä saa ihan hyvää palkkaakin, joten eiköhän sillä (+ isin rahoilla, eivais!) ens vuos eletä. On kesällä kuitenkin yo-kirjotuksiinkin luettava. Mutta oon onnellinen, että sain edes jotain muutakin tekemistä kesäks, kun vaan yo:t!

Tänään mentiin kattomaan koulussa sellasta saksalaista orkesteria, German Bigbandia. Täytyy kyllä sanoa, että hyvinhän ne soitti, vaikka en sen tyylisen musiikin ystävä niin paljoa olekaan. Hyppärillä käytiin Roosan kanssa ostamassa jätskit, ja enkös mää tiputtanu suklaajäätelöä mun valkoselle paidalla, niin mun tuuria. Suklaajätski ei taida olla ihan mua varten. Koulu loppukin jo yhdeltä, jonka jälkeen pääsin Ellan kyydillä kotia. Ella sai pari viikkoa sitten kortin ja voi huhhuh kun pelotti, ei vaiskaan, hyvin sää Ella ajoit! Tänään oli ensimmäistä kertaa tarpeeks lämmintä siihen, että pääsin menin syömään pihalle. Uijui, oli kyllä niin kesäfiilis taas kerran! Kävinkin sitten vielä lenkillä, jonka jälkeen Kassun kanssa hengailtiin meillä ja käytiin mm. keinumassa, hihii. Mukava päivä taas kerran takana! Huomenna lähetään Tarvaalaan bilsan ryhmän kanssa mm. kahlaamaan järveen ja kattomaan eläimiä, eli vähän erilainen päivä tiedossa. Torstai onkin sitten vapaa!

Tais mun hauvavauvaakin tehä mieli kakkua! :)
- Janina

4 kommenttia:

  1. Siis miksei noi H&M.n kuvastot löydä ikinä tietään mun luokse?! Mun pitää joka kerta aina tilata se uudestaan, kun yks aina tulee ja sit se tyssää.. Murr..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö:o ompa outoo! Mulla on tullu aina sen jälkeen kun oon kerran sen tilannu.. :D

      Poista
    2. Joo mulla tulee vaan aina yks ja sit lakkaa.. En tiiä mikä siinä on :/

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮