29 toukokuuta 2012

Something about the sunshine



Ikävöin noita ihania aurinkokelejä! Viime viikko ja viikonloppu oli ihan älyttömän lämpimiä, pärjäs shortsit jalassa missä vaan. Tällä viikolla onki sitte melkeimpä satanu vaa, mutta ei se mitään. Noitten kuvien avulla pääsee takasin kesäfiilikseen, ainakin toivottavasti. Tällä tytöllä alko loma tänään, ihan huippua! Viimenen koe oli tänään, ja mulla on sellanen fiilis, että tää koeviikko meni hyvin, vaikkei viikonloppuna kauheesti ehtinykkää lukea. Oltiin nimittäin Himoksessa koko viikonloppu, mutta huippukivaa oli! Oon niin helpottunu, että oon saanu suoritettua tän kouluvuoden kunnialla läpi. Nyt saan oikeen kunnolla rentoutua pari viikkoa! Rentoutuminen alkaa huomenna Jyväskylässä shoppaillen, mikä oliskaan sen parempaa. Mun on pakko löytää Ginasta sellaset söpöt hapsubikinit, joita oon bongaille monista blogeista, hihii! Toivottavasti viikonloppuna olis hyvät kelit, Kassun ylppäritkin on sillon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮