19 toukokuuta 2012

deluxe edition


Eilen sain postilaatokkiin Lambertin uusimman levyn, sitä oonki sitten popittanu koko tän päivän. Samalla postimies oli tuonu mulle uudet piilarit, vihdoin. Oon joutunu koko viikon elämään yhdellä piilarilla, koska oikeamman puoleisessa oli joku vika, se nimittäin alkoi kirvelemään silmässä ihan kauheesti. Ei toi yhdellä piilarilla eläminenkää varmaa nii kovin terveellistä oo silmille, mutta näkee ainakin vähän ees paremmin kun ilman mitään. Mutta onneks saan nyt laittaa kokonaan uudet piilarit silmiini, nii ei tarvi enää puolisokeana elää.

Keskiviikkona Jyväskylässä ollessani ostin H&M:ltä ton söpön punasen lakan, joka osottautui melko hyväks valinnaks, ainakin mää tykkään. Luulin koko päivän, että mun piti tänään mennä Muurameen kummitytön luo, mutta aamulla selviskin, että me mennäänkin sinne vasta huomenna. Olin suunnitellu tän päivän nii, että teen heti aamusta kaikki "kotihommat" eli luen kokeisiin, käyn lenkillä ym, mutta kun suunnitelmat muuttu, en oo saanu mitään oikeen aikaseks. Kyllä mää noihin kokeisiin luin, mutta siihen se sitten onkin jääny. Mutta on tässä vielä aikaa! Mun pitäis laittaa mun skootteri myyntiin, joten oon väsäilly siitä myynti-ilmotusta ja ottanu kuvia. Ulkonakin on ihana keli, istuskelin tossa parvekkeelle Uunon kanssa. Uuno viihty kyllä vähän enemmän tuolla pöydän alla.

Oikeesti, en tiiä mikä mua vaivaa, mutta oon kattonu jääkiekkoo. Pakko sanoo, että vihaan jääkiekkoo, tai ainakin vihasin, mutta jotenkin oon tänä vuonna aina päätyny kattomaan noita pelejä. En mää sitä edelleenkää oikeen ymmärrä. Moni kaveri on ihmetelly sitä, että miten mää oon kattonu jääkiekkoo, minä, joka vuos sitten suunnilleen tukki omat korvansa kun sanottiinkin sana jääkiekko, haha. Ihmeitä tapahtuu. Ei mua silti oikeestaan ees harmita, vaikkei Suomi finaaliin mennykään, se on vaa jääkiekkoo! :) Sain muutes uuden telkkarinkin tänään, 20 tuumaa isomman kun edellinen. Nyt mun huone näyttää iha eriltä. Kyllä tollaset pienet muutokset tekee paljon, vai mitä?

2 kommenttia:

  1. Mulla on sulle haaste! (; Kato myös mun vastaukset, koska tein sen teistä kaikista (o:

    http://lottascorner.blogspot.com/2012/05/bff.html

    VastaaPoista

Feel free to comment, it will make my day! ☮