04 helmikuuta 2013

what a lovely morning


IMG_5714 IMG_5709 IMG_5708 IMG_5711
Ihania tälläiset kiireettömät aamut, kun saa rauhassa herätä ja tehdä ajan kanssa hyvää ja maittavaa aamiaista. Tein aamupalaksi banaanipannareita, jonka ohjeen bongasin P.S. I Love Fashion -blogista, ja sen jälkeen oon törmännyt siihen muissakin blogeissa, joten päätin kokeilla. Ja kyllä, tuo aivoilta näyttävä kasa on se banaanipannari. Niistä tuli tosi hyviä (vaikka ulkonäkö ei ehkä ole paras mahdollinen), eikä ohjekaan kovin monimutkainen ole: 1 kananmuna ja puolikas banaani sekoitetaan keskenään ja paistetaan pannulla. Terveellistä ja maukasta. Oon myös lukenut niihin ylppäreihin tässä aamusta ja tehnyt kanasaalattia ruuaksi. Kohta pitäisikin jo palata matikan kirjojen ja ihanaakin ihanempien vektoreiden pariin, oli kuitenkin pakko tulla ensin kertomaan aamun kuulumiset. Illalla, kaiken lukemisen ja laskemisen jälkeen, ajattelin lähteä hiihtämään. Ps. Sain ton vaaleanpunaisen kukan pikkuveljeltä synttärilahjaks, aww, niin söpöä.

4 kommenttia:

  1. Banaanipannari ei oo kyllä mun lemppari. Mielummin pelkkä banaani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli oikeesti hyviä, kantsii maistaa jos et oo koskaan maistanu ! Tykkäät banaanipannareista jos tykkäät baanaista ja pannareista erikseenkin;D ja noi on vielä tosi terveellisiäkin, sisältää paljon protskuja:D

      Poista
    2. Oon maistanu, siks sanoinki ettei oo mun lemppari. oikeestaan en tykänny siitä yhtään. oksetti enemmänki... nirso.

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮