02 helmikuuta 2013

My 19th Birthday

14Olisin niin halunnut kuvata eilisen päivän kunnon kameralla, kerrankin kun olis siihen ollut aikaa ja mielenkiintoa. En edes jaksa enää mainita sitä, kuinka paljon välillä ärsyttää, että menin lupaamaan kameran lainaan abivideon kuvaamiseen. Mutta onneks tiedän saavani sen pian takaisin, joten enköhän mä pärjää. Mutta elikkäs mulla oli eilen synttärit, ja koko päivä oli tosi mahtava. Olin yhtä innoissani koko päivän kuin aina pienenä jouluisin, haha. Aamulla heräsin joskus siinä 8 aikaan, vaikka herätys oliskin ollu vasta yhdeksältä, ei jotenkaan väsyttänyt yhtään. Niin ihanaa, kun mulla sattu just vapaapäivä mun synttäripäivälle, niin mulla oli ihanasti aikaa tehdä kaikkea. Vaikka mulla olikin kamala lista kaikista jutuista, mitä pitäisi hoitaa, päätin, että perjantain saan kokonaan vapaaks kaikesta tylsästä, koska välillä pitää antaa itelle myös aikaa tehdä jotain ihan muuta. Aamulla kun heräsin, mua odotti pari pakettia keittiössä.142 Ihana aamu ilman kiirettä yöppärit päällä. Paketista paljastui vihdoin ja viimein tuo Canonin 50mm f/1.8 II objektiivi, jeij!!141Hyvää aamupalaa: feta-tomaattimunakasta ja mansikka-mustikkapirtelöä.143Seuraavaksi otin suunnaksi kampaamon. Viimeiset kuvat mun vanhoista hiuksista. Kampaajan jälkeen kävin kaupoilla etsiskelemässä penkkariasuun  mm. polvisukkia ja meikkejä.144
Ja siinä sitten uusista hiuksista kuvaa, paitsi just ne itse hiukset on rajautunut pois kuvasta, hupsis. No, mutta näistä tuli tosi kivat, tosi paljon tummemmat kuin mitä ne oli. Mulla on viimeks ollu yläasteella, eli noin kolme vuotta sitten, tummat hiukset, joten kyllä nää hieman vaatii edelleen totuttelemista, mutta tykkään näistä silti ihan hirmuisen paljon. Parempaa kuvaa on tulossa piakkoin. Sisko oli leiponut mulle tollasen kolmen suklaan juustokakun, oi nami!
145
Illalla syötiin tortilloja, minkä jälkeen lähdettiin kaveriporukalla juhlimaan Jyväskylään. Oli hauskaa ja aika parasta!

2 kommenttia:

Feel free to comment, it will make my day! ☮