21 helmikuuta 2013

Keväinen päivä

IMG_6573 IMG_6576 IMG_6571 IMG_6570 IMG_6597 IMG_6579
Eilen oli mielettömän ihana keli ulkona, enkä voinut vaan viettää koko päivää sisällä lukemassa, joten lähdin lenkille tonne ihanaan keväiseen auringonpaisteeseen. Sain uutta uskoa siihen, että ehkä se kevät sieltä oikeesti tulee, eilen oli nimittäin ensimmäinen kevättä muistuttava päivä tänä vuonna. Eilen illalla, kun kävin zumbassa, mun zumbaohjaajakin sano, että jos ei olis ollu lunta, niin olis ollu kesä.
IMG_6607 IMG_6613
Mulle kävi tänään yks aika hauska juttu, kun tota ylläolevaa salaattia tein ruuaksi. Olin nimittäin maustamassa kanaa,ja luulin laittavani siihen paprikaa sellasesta isommasta purkista, jossa meillä yleensä paprikamaustetta on ollut. No ensinnäkin, sitä lörähti ihan kauheesti siihen ruokaan, ja heti sen jälkeen haistoin, että joo o, nyt ei kyllä ollu ihan paprikamaustetta toi mitä laitoin. Nenän valtasi nimittäin kanelin tuoksu. Hauskinta tässä oli ehkä se, että en voi sietää kanelin makua saatikaan sen tuoksua. Äkkiä kanat likoomaan veteen, että saisin niistä sen kanelin maun pois. Paistoin kananpalat sit uusiks puhtaalla pannulla, ja laitoin päälle chiliä peittämään sen kanelin maun, mutta silti se kanelin haju vaan puski sieltä läpi. Tuli siis ehkä kamalinta salaattia, mitä oon ikinä tehny. Tervetuloa vaan siis syömään mun kokkaamia herkkuja! Oon selvästi mennyt enemmän kuin vähän sekaisin tästä lukulomasta. Ehkä huomenna onnistuis kaikki vähän paremmin, ainakin suunnitelmat on hyvät, näen nimittäin mun ihania ystäviä, tarkoituksena olis mennä pallomeribileisiin tohon lähibaariin, joten mukava ilta tiedossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮