19 helmikuuta 2013

Uutukaisia

Ehkä parhain tapa välttää lukemista on kuvaaminen, blogin kirjottaminen tai leipominen. Heräsin aamulla jo aikasin lukemaan, enkä enää jaksa lukea, joten onko pakko jos ei jaksa? Kuvailin tossa äskön mun uutuus koruja ja sitä uutuus mekkoa Nelly.comista, josta puhuin aiemmin. Se mekkonen nimittäin tuli tänään postissa, ei kyllä ihan ehtiny abiristeilylle, mutta tuskin tulee ongelmia keksiä sille uusia käyttötarkotuksia. Mekko sattui olemaan juuri oikeankokoinen ja hyvän mallinen, mikä on ihme, nimittäin mekon tilaaminen netistä on tosi haastavaa, mutta välillä onnistaa. 
IMG_6543 IMG_6535
risti kaulakoru 10€, rannekorut 8 €/kpl Gina Tricot
IMG_6564 IMG_6567 IMG_6568 IMG_6545
mekko Nelly.com/Vila 9.95€ (ovh. 55€)

Tää lukuloma on ihan jees juttu, kun saa itse päättää, mitä millonkin tekee ja monelta syö, herää tai pukee, mutta oon silti löytäny tästä huonojakin puolia. On nimittäin tosi tylsistyttävää, kun ei saa laittaa itteensä valmiiks, tai no saa, mutta en minä ainakaan viitti, kun koko päivä menee kuitenkin sisällä. Eikä se tee iholle tai hiuksillekaan yhtään hyvää, jos tavallaan "turhaa" laittaa meikkiä naamaan tai suoristaa hiuksia. Ei myöskään saa käyttää mitään kivoja vaatteita, vaan hengailee kotona koko ajan jotku tylsät kotivaatteet tai onepiece päällä. Ja sitten myöskin se, ettei oo niin paljoa muihin ihmisiin yhteyksissä, vaan istuu lähinnä koko ajan nenä kirjassa neljän seinän sisällä. Ei yhtään kiva juttu mulle. No, mutta oon ainakin oppinu ihan eri tavalla arvostamaan kaverien kanssa vietettyä aikaa, kun sitä on niin paljon vähemmän nyt tarjolla. Ja apua, tulevaisuudessa sitä tulee olemaan vieläkin vähemmän tarjolla, joten pitää nyt ottaa kaikki ilo irti näistä mahdollisuuksista, kun mulla kuitenkin on ihan maailman parhaimmat ystävät!
IMG_6553 IMG_6554 IMG_6549 IMG_6559 IMG_6562 IMG_6534 IMG_6551
Nyt syömään, jonka jälkeen salille, adios!

6 kommenttia:

  1. Mikä laiva teillä oli abiristeilyllä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oltiin Tallink Europalla, sillä mikä lähti 15.2 :-)

      Poista
  2. Voi kuule, tästä kun paranen nii lähetää johonki nii pääset lökäreistä eroon ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jess, hyvä!! c: Miten ois perjantaina ne pallomeribileet? Kyllä mä nyt tulin siihen tulokseen, että onhan sinne ehkä sittenkän lähdettävä, varsinkin jos saan mun biletyskamun mukaan?;)

      Poista
    2. Tottahan toki sinne jättimäiseen pallomereen on hypättävä! ;)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮