10 helmikuuta 2013

Good things take time but great things happen in a blink of an eye

IMG_5970 IMG_5968
Turkkilaista jogurttia persikoiden kera ja riisikakku banaanilla aamupalaksi
IMG_5973
Lounaaksi sitten kanasalaattia. Oon syöny tällä viikolla melkein joka päivä kanasalaattia, se vaan on niin hyvää ja helppoa tehdä.
IMG_5958
Oikeesti mulla ei taida olla enää muuta elämää kuin ruoka, ainakin jos näistä blogin viimeaikaisista kuvista voi jotain päätellä. Sunnuntai on mennyt lähinnä koulukirjojen ja telkkarin ääressä. Viimeistelin mä myös mun penkkariasun ja kattelin jo valmiiks, mitä puen abiristeilylle päälle. Ja täytyy kyllä taas myöntää, että retkahdin taas noihin Nelly.comin aleisiin. Siellä oli ihan tosi houkutteleva tarjous, nimittäin 100 mekkoa vain 9.95€ ja sieltä sitten bongasin Vilan mekon -80% alennuksella (sattu vielä olemaan just täydellinen abiristeilylle), joten mitä sellasessa tilanteessa voi muuta tehdä kuin klikata sen mekon kotiin? Vielä kun mulla sattu olemaan sinne 7 euron lahjakortti, joten ei mekolle jäänyt hintaa kuin 2.95€, joten ihan hyvä diili mun mielestä. Toivon vaan, että se ehtis tulla perjantaihin mennessä. Oon niin innoissani ens viikosta, etten ees käsitä sitä. Ehkä mä lähen kohta jo nukkumaan, niin huominen tulee nopeempaa! Öitä!

4 kommenttia:

  1. syömme elääksemme.:) Kivoja ruokakuvia, tuo riisikakku banaanilla mahtaa olla herkkua.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) On kyllä totta, että täytyyhän sitä syödä että jaksaa:) Oon tykästyny jotenkin kauheesti noihin banaanikuorrutteisiin riisikakkuihin, ihan tosi herkkua:)

      Poista
  2. Musta tuntuu että en ees nuku tulevana viikkona kun nii paljon kaikkee kivaa tulossa! :D en jaksa oottaa abiristeilyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo sama täällä!:D En muista millon viimeks oon ollu jostain näin innoissani. Täälläkin odotetaan abiristeilyä ihan älyttömän paljon!! (:

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮