25 helmikuuta 2013

iPhone lately

Nyt on ihan selvästi tullu aika taas kurkata vähän mun puhelimen syövereihin. 11&2. Yhden päivän asua. Oon niin tykästyny tohon farkkupaitaan. Oon käyttäny sitä varmaan jo ihan liikaa viime päivinä, mutta kun oon niin kyllästyny mun vaatekaapin muuhun sisältöön. 3&4. Penkkarit! Tuntu, että tota karkkia olis ihan liikaa, mutta yllättävän nopeesti ne kuitenkin loppui, kun kiljuville lapsille niitä heiteltiin. 21. Lähdössä katsomaan vanhojen kenraalia. Meidän koulussa on tapana, että abit saa nähdä vanhojentanssit ensimmäisinä eli siis kenraaliharkkojen merkeissä. Samalla saadaan häiritä vanhojen viimeisiä reenejä niin paljon kun meitä huvittaa. 2. Erään päivän asua. 3. Mmm karkkia. Mulla on kuulemma outo karkkimaku. 4. Abiristeilylle menossaPicMonkey Collage1. Abiristeilyn tuliaisia. 3. Lenkille lähdössä ihanaan pakkassäähän. 4. Papuja, kananmunaa, tomaattia, avokadoa ja kurkkua, hyvää ja terveellistä. PicMonkey 3
1. Käytiin äitin kanssa katsomassa Jesse Kaikurantaa Jyväskylän Paviljongilla lauantaina. 2. Jämsään menossa perjantaina. Olin ihan unohtanu noi ihanat ruskeet housut. Ne muistuttaa mua keväästä ja kesästä. 3. mun vaavi oli vähän väsyny. 4. Eilisen illan leffaherkkuja. Katsoin sen Liisa Ihmemaassa, joka tuli telkkarista eilen illalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮