28 helmikuuta 2013

Breathe in, breathe out. Repeat

IMG_7015 IMG_6980 IMG_7011 IMG_6983 IMG_6960 IMG_6965 IMG_6959 IMG_6953 101
Haluan shoppailemaan tai siis uusia vaatteita. Tai siis mulla on kauhee vaatekriisi. Tai siis mun vaatekaapin sisältö on tosi tylsä. Musta vaan tuntuu, etten ehdi shoppailemaan ollenkaan, koska aina pitää joko järjestää auto sitä varten tai sitten mennä junalla, ja asemalle kuitenkin tarvis autokyydin ja plaah..kauheen vaikeeta. Voishan niitä vaatteita tilata netistäkin, mutta siinä on omat riskinsä. Oon jo pitkään ettiny täydellistä nahkatakkia. Ja kyllä, siis minä, tyttömäisyyden huipentuma, aijon ostaa nyt nahkatakin. Näin se tyyli vaan muuttuu, kun vielä pari vuotta sitten nahkatakki ei kaikkea muuta kun mua, mutta nytten se houkuttelee. Löysinkin ihanan nahkatakin topshopin sivuilta, mikä oli kaiken lisäks "tall" mallistoa, eli siinä on pidemmät hihat ja helma, eli just sitä mitä tarvitsen. Kaikki kuulosti niin täydelliseltä, joten päätin tilata takin. Kun olin tilaamassa sitä, syötin sinne kaikki pankkitunnukset ja kaikki, ja kun lähetin tilauksen, se meni takaisin siihen tilaussivulle, missä se takki oli edelleen ostoskorissa, eikä mun tilaushistoriassa ollut merkkiäkään takin tilaamisesta, mutta mun tililtä oli lähtenyt silti se summa (tai oikeestaan se meni katevaraukseen), että niin mitä? En ees tienny, että noinkin voi tapahtua. Voihan kakka, ajattelin, enkä edelleenkään tiedä, mitä mun pitäis tehdä tälle asialle. Netistä luin, että aiheeton katevaraus poistuu automaattisesti n. 20 päivän kuluttua, mutta jos haluaa varmistua, että rahat palautuu tilille, kannattaa ottaa yhteys pankkiin. No, otin sitten yhteyttä pankkiin, ja ne sano, että ne tarvii sen kaupan eli siis topshopin vahvistuksen siihen, että ne voi palauttaa ne rahat mulle. Juuh, nyt sit mietin, että mistähän mä kerään niin paljon rohkeutta, että uskallan soittaa topshopille ja puhua sinne englanniks? Toivon, että pystyn hoitaan tän sähköpostin kautta. Noh, Tästä kaikesta opin ainakin sen, että ei koskaan kannata luottaa sata prosenttisesti ulkomaalaisiin nettikauppoihin. 

En kyllä vähään aikaan taida uskaltaa tilata mitään netistä, ainakaan ennen, kun oon saanu rahani takaisin. Kattelin kuitenkin ajankulukseni mm. Cubuksen ja Bikbokin tarjontaa, ja voi vitsit, miten paljon toivoisin, että ne kaupat olis Jyväskylässä. Kuulin kyllä, että Cubus on tulossa Jyväskylään maaliskuussa, mutta en mistään oo löytäny, että minä päivänä tarkalleen, sillä huomennahan maaliskuu jo alkaa. Tajusin, että mähän oon menossa Helsinkiin maaliskuun lopulla sinne Adam Lambertin keikalle, joten ehkä mä pääsen käymään sit kunnolla shoppailemaankin, riippuu tosta mun matkakumppanista. En voi uskoa, että se keikka on jo ens kuussa, ihan huippusiistiä! Sillon on muutenkin kaikki kirjotukset ja koulujutut ohi, joten toi keikka on mulle sitten tavallaan "palkinto" kaikesta uurastamisesta. Jopas nyt tulikin tekstiä, mutta nyt mä lähen yhdelle kaverille, moimoi! 

2 kommenttia:

  1. kuinka monta ainetta kirjoitat, kun tekstin käsityksellä saa kuvan että et muuta teekkään kuin luet? Kiva blogi sulla muuten ja todella hyvä laatuisia kuvia :>!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! c: Nojuu viime päivinä mustakin on tuntunu etten oo tehny muuta kun lukenu, mutta en mä kuitenkaan ihan 24/7 lue;D Ja kohta alkaa jo helpottaan, kirjotan nyt 4 ainetta. :)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮