13 tammikuuta 2013

sunday

Ounou katoin 90210:n loppuun äskön, pakko kyl huomenna alottaa tuo neljäs kausi. Eilen jo mainitsin, että oon taas innostunu urheilemaan, mutta tällä kertaa musta tuntuu, että tää innostus saattaa kestää vähän pidempäänkin, koska oon kokeillu kaikkee erilaista, enkä oo vaan tylsästi käyny lenkillä, niinkun yleensä. Tänään kävin nimittäin hiihtämässä, eilen salilla ja torstaina aerobicissä. Nyt kun sain hankittua vihdoin ja viimein sen salikortin (enhän mää sen hankkimista siirtänytkään kun n. puol vuotta), niin uskon, että tällä kertaa onnistun tässä. Kesään mennessä haluan nimittäin olla paremmassa kunnossa. Oon ihan innoissani! Oon myös ylpee itestäni, että oon saanu tsempattua itteeni lukemaan ylioppilaskirjotuksiin, jotka uhkaavasti alkaa pikkuhiljaa lähestyä.
DSC_1143 DSC_1147 DSC_1158 DSC_1161
Tää villapaita vilahti täällä aiemminkin, mutta oon rakastunu tähän.
DSC_1169
Haluisin uusia kuoria tohon mun iphoneen. Oon niin kyllästyny noihin kolmeen, mutta kun en vaan löydä mistään kaupoista enkä netistä mitään kivoja.
DSC_1167
Teen mom maratonia on tullu tänään tuijoteltua.
DSC_1151
Tällä kertaa noi niitit pääty JC:stä ostamaani mustaan sifonkipaitaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮