19 tammikuuta 2013

Kun ei vaan jaksa tehdä mitään

Tiiättekö sen tunteen, kun on joka lihas niin kipee, että hyvä kun sängystä pääsee ylös, mutta samalla on sellanen olo, että kerrankin on tehny jotain oman kehonsa eteen? No, mulla on ollu juurikin sellanen olo koko päivän, minkä takia tää lauantai on mennyt puoliks sellasessa koomatilassa. DSC_1148 DSC_1173
En ees muista millon viimeks oon ollu yökkärit päällä vielä kolmen aikaan.
DSC_1176 DSC_1156 DSC_1149 DSC_1157
Avalta on tullut melkein koko päivän jotain vanhoja Glee jaksoja, aika hauska mun mielestä kattoo niitä.
DSC_1159 DSC_1166 DSC_1152
Niin, mihinhän sitä hakis? Varasin ajan opinto-ohjaajalle, jospa se osais mua auttaa.

2 kommenttia:

  1. tää sun blogis on tosi kivaC:! Millaset paperit sulle on tulossa suunnilleen nytten keväällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos c: Hmm en oikeen osaa tarkalleen tällä hetkellä vastata sun kysymykseen, koska mulla on vielä neljät yo-kirjoitukset edessä, ja vasta kahdet takana, mutta lukion päättötodistus tulee olemaan hyvä, tai just sellanen kun sen haluaisinkin olevan. Viime syksyn kirjotukset sen sijaan ei mennyt ihan odotetusti, mutta panostaa niihin nyt keväällä, jotta saisin mahdollisimman hyvät paperit sitten keväällä, joten saa nähdä! :)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮