16 tammikuuta 2013

in the end we only regret the chances we didn't take

DSC_1143 DSC_1142 DSC_1180 DSC_1184 DSC_1146 DSC_1157 DSC_1151

Huomisen jälkeen enää tasan viikko tavallista koulua jäljellä, ihan hullua! Tätä päivää oon oottanu niin kauan, mutta samalla se tarkoittaa myös sitä, että on oikeasti panostettava noihin yo kirjotuksiin. Mutta en halua ottaa niistä liikaa stressiä, koska juuri se stressi vaikutti mun suoritukseen syksyllä, joten tällä kertaa yritän olla vähän viisaampi, haha. Kävin eilen taas hiihtämässä, tällä kertaa ei tullut paikat niin kipeiks kun sillon viime kerralla, onneks. Varasin myös kampaajalle ajan - vihdoin ja viimein - sillä mun hiukset todellakin tarvitsee pikaista hoitoa ja värjäystä. Kampaaja on 1.2, joten sitä odotellessa. Samaisena päivänä mulla sattuu olemaan myös synttärit, lisäks koeviikko päättyy, ja ollaan suunniteltu, että lähdetään Jyväskylään juhlistamaan mun 19 -vuotis synttäreitä, joten ootan sitä päivää huisin paljon tällä hetkellä. Koska kevät alkaa lähestyä ihan huimaa vauhtia, pitäis pikkuhiljaa alkaa päättämään, minne haluan opiskelemaan. Haluan panostaa pääsykokeisiin, koska välivuoden pitäminen ei kuulosta hyvältä mun korvaan, mutta en vaan oikeen oo varma, mikä ala olisi juuri mulle se sopiva. Mutta on tässä onneks vielä pari kuukautta aikaa päättää, joten ei nyt ihan tuli hännän alla tässä tilanteessa olla. Enköhän mä jotain keksi. Odotan kuitenkin samalla tosi paljon tulevaa kevättä, ja kesää, ja sitä, että pääsen muuttamaan jonnekin vähän isompaan kaupunkiin. Samalla tosi haikeeta, koska ei välttämättä nää enää kaikkia ihania ihmisiä niin usein, mutta eiköhän tästäkin selvitä.

Huomenna meen pitkästäpitkästä aikaa bodycompatiin, joten toivottavasti en kuole sinne!

4 kommenttia:

  1. Ai säkin oot tulossa comppiin huomenna (: Ja mäki varasin kampaajalle ajan, 31.1. (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooh siellähän mä! : D Kyllä huomas, ettei oo tullu vuoteen harrastettua comppia;D Ehkä ens kerralla sujuu jo vähän paremmin. Jeijj, sit meillä on molemmilla uudet hiukset;)

      Poista
  2. onko tuo nikonin kamera hyvä ja mikä objetiivi sulla on siinä? C:
    jos oot kuvannu canonilla, niin kumpaa suosittelisit enemmän, nikonia vai canonia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Nikon on itseasiassa siskon kamera, ja itelläni on Canonin 600D eli siis oon kuvannut molemmilla. Mun mielestä molemmista on omat hyvät ja huonot puolensa. Nikonilla on ainakin huomattavasti helpompi tarkentaa kuin Canonilla, mutta taas Nikonin automaattikuvaus ei oo mun mielestä yhtä hyvä, tarkka ja selkee kuin Canonissa. Suosittelisin enemmän kuitenkin Canonia, ehkä just sen selkeyden ja helppokäyttöisyyden takia, mutta on toi Nikonin D5100:kin oikein kiva! :D Ja tuossa Nikonissa on perus 18-55mm objektiivi. :)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮