02 tammikuuta 2013

Katsaus vuoteen 2012

1
Opiskelin paljon - vanhojentanssiharkkoja - jännittin vanhojentansseja - oli talvi - oli kylmä - oli pakkasta -kävin alennusmyynneissä - shoppailin paljon
2
Vihdoin ne vanhojentanssit, mikä oli parasta - oli tosi kylmä - juhlin mun 18 wee synttäreitä - sain ajokortin - paras kuukausi koko vuodessa - kävin Ylläksellä hiihtämässä ja rentoutumassa
3
Käytin paljon aikaa opiskeluun - luin koulua varten Humisevan harjun, joka oli tosi hyvä - Ensimmäiset kunnon kuvat siskon järkkärillä - halu omasta järkkäristä senkun kasvoi
4
Kävin Ideaparkissa - innostuin taas urheilemaan - ostin uudet lenkkarit - vietin vuoden parhaimman viikonlopun kavereiden kanssa Himoksessa - oli hauskaa - olin onnellinen
5
Käytiin Tampereella - kesän ekat jätskit - kesän ekat terassikelit - kesän eka väli- ja aamupala parvekkeella auringon paisteessa - helena esiintyi upeasti - hauska viikonloppu kaveriporukalla Nevadassa - iphone tippu vessanpönttöön, muttei ei onneks hajonnut
6Otin aurinkoa - olin paljon yksin kotona - tein hyvää ruokaa - juhannuksena olin töissä Himos festareilla - kävin kesäteatterissa - sain ikioman järkkärin - myin skootterini
7 61
Kuvasin paljon - vietin paljon aikaa mökillä - kävin Kuopissa kylpylässä - olin sukujuhlissa - lenkkeilin paljon  - kävin ensimmäistä kertaa vieraana festareilla - toi yks kuva on 2 kertaa - satoi ihan hullusti - odotin helteitä, joita ei koskaan tullu
8
Kävin picnicillä Petran kanssa - leivoin kaikkee hyvää - käytiin leffassa parikin kertaa - söin - koulu alkoi - abivuosi alkoi - luin ylioppilaskirjotuksiin - käytiin makasiinirockissa - meillä oli mökki Himoksella - alotin karkkilakon - olin vaahtobileissä ensimmäistä kertaa
9
Syksy tuli - pääsi käyttämään neuleita - tilattiin abihupparit - vietettiin hauskoja baarireissuja Lotan kanssa
10
Ensilumi satoi - olin surullinen, Ben & Jerry's auttoi - Söin pähkinöitä, kun en saanut syödä suklaata - värjäsin hiukset pitkästä aikaa
11
Petran synttärit Himoksella, oli hauskaa - uudet ihanat kengät - mulla oli nimpparit - vietin paljon aikaa kotona katsellen telkkaria
12Fiilistelin joulua - olin itsenäisyysjuhlassa - kävin Helsingissä - kuvasin paljon - vietin ihanan joulun - sain kivoja lahjoja - vietin uuttavuotta mulle tärkeiden ihmisten kanssa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮