04 heinäkuuta 2012

summertime and living is easy

Gina 30€
Shortsit Veromoda 30€

Vähän oon heränny tänää aikasin! Jo seittemältä. Eilen iltapäivästä lähin mökille, mutta aamusta vein äitin töihin ja tulin sitten taas kotiin. Oon tässä pakkaillu tän aamun ja kohta pitäis lähtee Kuopioon. Lähetään sinne viettään aikaa hotelliin ja syömään hyvin! Tullaan perjantaina, jollon nuo ihanat ystäväni tulee meijän mökille. Mulla on tällä hetkellä sellanen olo, että oon saamassa mikreenin. Miks just nyt, kun oon lähössä autolla jonnekin? Päässä nimittäin heittää tällä hetkellä ihan mukavasti, joten pahoittelen jos tää teksti on sekavaa. Mutta palaillaan!

ps. Ei oo kamera tullu vielä. Kuulemma eilen lähti. Toivoin, että se tulis ennen tota Kuopion reissua mutta ei. Se sit tullan ilmeisesti sen aikana, joten saan sen ainakin sitten ottaa mökille mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮