10 heinäkuuta 2012

The Versatile Blogger Award

1. Nominate 15 fellow bloggers

Musta tuntuu, että kaikki melkein on tehnyt tän jo, joten teenkin niin, että haastan kaikki ne, joita ei oo tähän vielä haastettu! :)

2. Inform the bloggers of their nominations.
3. Share 7 random facts about yourself.

1. Oon riippuvainen huulirasvasta. Mulla on aina pakko olla kaikkialla huulirasva mukana. Iltaisin en vois     kuvitellakaan meneväni nukkumaan, ilman, etten oo laittanu huulirasvaa. Oon onneks pystyny vähentään sen käyttöä   jonkin verran viime vuosina.
2. Saan öisin ihmeellisiä siivouskohtauksia. Tosi usein on käyny niin, että oon ihan rättiväsyny, mutta kun huomaan joidenkin tavaroiden olevan väärissä paikoissa, alan vaan hullun lailla siivoomaan niitä väsymyksestä huolimatta.
3. Mulla on kauheesti kirjoja, joista en oo puoliakaan lukenu. Useat kirjat oon ite ostanukin, mutta en saa niitä silti luettua.
4. Kun luen kokeisiin, mun on pakko koko ajan nyplätä jotain, oli se sitten kynsiä, ihoani, tyynyjä, mitä vaan, mutta aina on pakko olla jotain tekemistä siinä samalla.
5. Oon heikkona kaikkeen suklaiseen. Oon pyrkiny vähentämään niiden syömistä, mutta minkäs teet, kun kaikki suklainen vaan vetää puoleensa!
6. Harjaan päälläni olevat vaatteet joka aamu teippiharjalla. Mun mielestä ne vaan näyttää siistimmiltä sen jälkeen.
7. Mut on tosi helppo saada nauramaan. Nauran melkein aina joka asialle. 

4. Thank the blogger who nominated you.

    Kiitti Ella!


5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮