17 heinäkuuta 2012

mökkeilyä


Oon viettäny viimeisen viikon mökillä, vaan oleskellen. Vähän harmittaa nuo kelit, kun en oo pääsy edes mitää uusia kesävaatteita käyttämään vielä. Mutta tää mökillä olo on tehny tosi hyvää ja huomenna oon valmis palaamaan kotiin. Mulla on tällä hetkellä tosi hyvä fiilis, sain nimittäin tänään otettua itteeni niskasta kiinni, ja kävin pitkällä lenkillä. Sports Trackerin mukaan olisin juossut 17 km, mutta oikeesti en todellakaan. Onks teillä muilla ton sovelluksen kanssa ongelmia, kun mulla se näyttää aina ihan mitä sattuu.

Kassu on käyny täällä mökillä myös muutamana päivänä, niin en ihan yksin oo joutunu olemaan. Oon myös aina aamusin lukenu ylioppilaskirjotuksiin, joten sekin asia ihan hyvällä mallilla. Oon ihan totaalisen rakastunu kaikkiin sisustustekstitarroihin, joita saa liimailtua seinille. Ihan pakko saada niitä viimestään sit kun muutan! Tuntuu kyllä tosi oudolta puhua muuttamisesta, mutta kyllä sekin aika vielä koittaa, tossa vuoden päästä. Luulen, että ens vuos, niinkun koko muukin lukio aika, hurahtaa ihan silmissä, mikä toisaalta on tosi hyvä juttu, mutta toisaalta aika haikeeta. Mutta oon oottanu lukion päättymistä ihan hulluna!

Huomenna siis meen kotiin, pitkästä aikaa. Tai ainakin tuntuu, etten oo ollu siellä pitkään aikaan. Torstaina lähetäänkin sitten Tampereelle vähän shoppailemaan!

4 kommenttia:

  1. Jee, mullakin on tosi hyvä fiilis ja oon saanu myös luettua kirjotuksiiiin (o:: Paljon sä oot lukenu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vähän kiva!!:) oon yrittäny joka päivä lukee ees vähän, mutta ruotsista oon lukenu 2 ekaa kirjaa ja psykasta ekan kirjan ja tokasta puolet! :) Paljon sää oot lukenu?:)

      Poista
    2. Oon lukenu psykaa myös 2. kirjaa puoleen väliin, sit oon lukenu ranskaa ihan miten sattuu, mutta sitä oon lukenut eniten ja sit oon lukenu kohta ruotsin ekan kirjan (ottaen huomioon, että vasta tänään alotin ruotsin lukemisen)

      Poista
    3. aiivaan, nonni hyvällä mallillahan se sit jo on! :)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮