09 heinäkuuta 2012

rainy day


Siinä on aika hyvin mun eilinen päivä kuvina. Voin sanoo, että juoksulenkki ja 27 asteen helle ei todellakaan oo hyvä yhdistelmä! Mutta en silti valita tosta lämmöstä, koska sitä oon tässä toivonu koko kesän. Mun piti lähtee kauppaan pyörällä, mutta en sit ehtiny, kun alko satamaan ihan kaatamalla. Sainkin sit idean mennä kuvaamaan ulos sateenvarjon kanssa. Sisällä sit huomasin, että melkin kaikki kuvat epäonnistu, mutta ei se mitään. Nyt ei tuu juttua kyllä yhtään, joten ehkä vaan annan noitten kuvien puhua puolestaan!

2 kommenttia:

  1. Toi kuva missä katolta tulee vettä on tosi hieno! :)

    Mulla olis sulle muuten palkinto mun blogissa. ^^
    http://kynanjalkia.blogspot.fi/2012/07/6-versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista

Feel free to comment, it will make my day! ☮