30 elokuuta 2012

torstaifiilistelyä

Photobucket Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket

Mooi! Mitäs teille? Musta tuntuu, että tää päivä on kestäny ihan hullun kauan, tai sit se vaan johtuu siitä, että pääsin koulusta jo yhdeltä (torstai onkin ainut lyhyt päivä koulussa) ja sen jälkeen oon ehtiny tekeen jo vaikka mitä. Läksyt, ruokaa, eilistä bb:tä (kyllä, oon koukussa siihen,taas), lisää ruokaa, abiruotsia, psykologiaa, tietokonetta, lenkkeilyä (pitkästä aikaa, mikä ihana tunne se olikaan), sauna, suihku, ruotsin sanikseen lukemista ja telkkaria. Uu-uu ihan jees päivä, ja mikä parasta, enää huominen ja sit saa taas nukkua pari päivää. Mulla oli koulun jälkeen tosi väsyny olo, mut sekin katos jonnekin, koska en anna itteni nukkua päivisin, koska musta tuntuu, että se aika menee hukkaan. Okei, no joskus nukun päivälläkin, mutta tosi harvoin.

En oikeen tiiä tykkäänkö tosta valkosesta neuleesta, jossa on sinisiä ja punasia raitoja. Se ois ihana, jos se ois eri mallinen, toi on nimittäin tosi pitkä, eikä oikeen istu mistään kohin. Ja se kutistu, kun kerran sen pesin..Ja ainii toinen juttu, että mulla on hirvee hiuskriisi. Haluan tehä näillä mun hiuksille jotain erilaista ja piristävää. Oon kuollaksenu kyllästyny näihin. Aamusin vaan katon itteeni peilistä, ja mietin, että mitenhän tän harakanpesän nyt laittais. Lisäks nää on ollu viime päivinä tosi pörröset..ei hyvä. Haluisin leikkauttaa jotenkin kivasti nää ja värjätä järkyttävän tyvikasvun pois ja ehkä värjätä myös yksvärisiks, sellasiks luonnollisiks.En kuitenkaan pituudesta kauheesta haluis ottaa pois, koska oon nää vaivalla kasvattanu. Mun hiukset on myös oudosti ohentunu tosi paljon kesän aikana..Ehkä mää vaa marssin kampaajalle ja kysyn mitä näille vois tehä.

2 kommenttia:

  1. Eiku mää kerron sulle, että toi paita on ihana,(vaikka kaikilla onkin sellasia).

    Ja, ei se aika mee hukkaan vaikka nukkuisit pikku päikkärit. Todennäkösesti tekis vaan hyvää!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nokun toi paita tuntuu huonolta päällä niin ei oikee tuu käytettyy ikinä:p Nii, kyllähän ne päikkärit aina hyvää tekis : )

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮