19 elokuuta 2012

last week

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Tässä vähän kuvia viime viikolta. Mulla oli koko ajan ihan hirvee kiire, joten nyt vasta ehin teille postailla nää! Mun lähes jokaikinen arkipäivä koostu viime viikolla seuraavasta: koulu, kotiin, läksyt, välipala, yo-kirjotuksiin lukeminen, telkkarin kattominen, nukkumaan. Hehkeetä, eikö? Nyt kun ajattelen, niin viime viikko tuntu aika raskaalta. Mutta oon niin onnellinen, että sain luettua psykologian kaikki kirjat, joten nyt voin ryhtyä kertaamaan! Uusin Ellekin tipahti postiluukusta, joten pientä piristystä viikkoon!
Photobucket Photobucket Photobucket
Yks syy, miks viime viikko tuntu niin raskaalta, oli varmasti se, että podin jotain ihan kummallista tautia. Kurkku tuli kipeeks yhessä yössä ja katos melkein yhtä nopeesti. Pari päivää kuitenkin tuntu, että pää pamahtaa. No mut onneks on keksitty kurkkulääkkeet ja tee! Niitten avulla mentiin. Onneks kaikki sairauden oireet katos perjantaihin mennessä, niin pääsin terveenä nauttimaan viikonlopusta.

Viime torstaina oli myös orjamarkkinat, joissa kakkoset "orjuutti" uusia ykkösiä. Lopuks ykköset vielä myytiin kakkosten ja abien orjuutettaviks ens perjantaita varten. Mua kyllä säälitti ykköset aika paljon, mutta toisaalta oon joutunu kärsimään saman pari vuotta sitten. Mut onneks meidän ei tarvinu alkaa järkkäämään noita mitään orjajuttuja, kun on muutenkin kaikkee kiirettä tässä ekassa jaksossa! 

Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮