08 elokuuta 2012

hulluna neuleisiin!

Gina Tricot 20€
JC 30€
H&M 20€
Gina Tricot 15€

Eilinen eli vihoviiminen lomapäivä vierähti Jyväskylässä. Yllä vähän ostoksia, joita tarttu matkaan. Oon ihan hullaantunu neuleisiin. Oon ostanu ainakin jo 5 neuletta tänä kesänä, mutta ei se mitään. Kyllä ne päällä sit tarkenee talvella! Lähin Jyväskylästä ettimään uutta koululaullua, kun yllättäen mun kaikki laukut vaan hajos. Ja löysin tositosi ihanan laukun, mutta siitä nyt ei oo kuvaa, koska se näytti hirveeltä kaikissa kuvissa. Ehkä sit myöhemmin! Ja arvatkaas mitä, alotin aamulla karkkilakon. Tästä päivästä Jouluun asti. Tekee tiukkaa, mutta ei se mitään. Eilen sain herkutella vikat karkit, ja nyt se on sit loppu.


Tänään alko sitten koulu. Musta tuntuu, että Jämsä on ainut paikka, jossa koulut alko jo nytten. Vähän meinas tehä tiukkaa herätä aamulla, kun ei oikeen toi unirytmi oo vielä kohdallaan. Mutta kyllä tää tästä. Tänään ei tehty vielä onneks yhtikäs mitään, mutta huomenna sitten pitääkin jo alkaa opiskelemaan. Heii mutta minä tästä meen lukemaan ja sen jälkeen jos kattois pari jaksoo Pretty Little Liarsia, oon melki jo kattonu koko tuotantokauden. Heippaa!

2 kommenttia:

  1. Aivan ihania neuleita, itsekin olen hulluna niihin enkä malta odottaa, että talvi tulee ja pääsen niitä käyttämään! :) tosi kiva blogi muuten!


    withasilverlining.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, ootan niin kauheesti syksyä, että pääsee pukeutumaan erilaisiin neuleisiin!! :) ja kiitos! (:

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮