31 elokuuta 2012

Etsinnässä täydelliset kengät

Photobucket
1. Bootsit. Oon yrittäny ettiä sellasia tosi kivoja bootseja jo useita vuosia, mutta niiden löytäminen tuntuu lähes mahdottomalta. Aina syksyn tullen himo niihin tulee uudelleen esiin, eikä tää syksy oo ollut poikkeus. Kriteereinä olis seuraavat: värinä nahkan väri, ei liian korkee eikä löysä varsi ja sironnäköiset jalassa. Biancolla oli aivan ihanat yksilöt viime talvena, mutta mun koko oli loppunu. Ja oon jo päättäny, että jos ne oikeat tulee vastaan, niin oon valmis satsaamaan niihin, koska tollaset kengät on kuitenkin loppujen lopuks niin ajattomat, ja jos oikeeta nahkaa olevat ostaa, niin luulis niiden kestävänkin monet talvet.

Photobucket
2. Tohvelit. Aivan mahdottoman söpönnäkösiä. Oon nyt tänä kesänä ensimmäistä kertaa törmännyt näihin ja oon täysin ihastunu. Varsinkin jotkut söpöt niittitohvelit ois ihan mahtavat. Bongasin Ellokselta yhdet hyvät yksilöt, mitkä houkuttais kyllä tilata. Noi niitit jotenkin ei oo yhtään mua, mutta just siks oon ihan rakastanu niihin. Kyllä mustakin se räväkämpi puoli taitaa löytyä!

Photobucket

3. Nilkkurit. Väreinä ruskea tai musta. Löysin täydelliset Vagabondin nilkkurit, mutta hinta oli sen verran mukava, että ainakin toistaiseks jäi hyllyyn. Musta tuntuu, että mun on saatava noikin syksyks. Kävelemiseen tulee ihan uutta motivaatioo, kun on sellaset just oikeenlaiset kengät jalassa. Heitin viime keväänä kaikki vanhat syys-talvikengät roskiin, koska kaikista oli irronnu pohja tai oli vaan muuten kuluneet, joten onhan mun jotkut kengät ainakin ostettava syksyks, kun ei balleriinoillakaan ikuisuuksiin voi kävellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮