14 elokuuta 2012

never stop believing in yourself


Älkää koskaan ladatko tätä peliä puhelimeenne, jos ette halua menettää elämäänne! : D Toi on niin koukuttava, ja oon jo melkein 500. kentässä!!

Never stop believing in yourself - Mun mielestä yks tärkeimmistä asioista muistaa!

Kuten jo vähän ohimennen kerroinkin, että viikonlopusta oli tulossa kiireinen, ja just semmonen siitä tulikin. Perjantaina käytiin vaahtobileissä ja oli ihan mahtavan hauskaa! Tai no nyt kun miettiin, niin en ehkä menis uudestaan, mut silti!! Baarin keskelle oli pystytetty hiekkalaatikon näkönen alue, joka oli täytetty vaahdolla. En aluks ees ajatellu mennä sinne vaahtoon, mutta joku mut vaan sinne houkutteli (tai raahas). Sen jälkeen olin ihan jäässä ja hiukset ja meikit sikinsokin. Mutta hauskaa oli! Lauantaiaamuna olin heti lupautunu lähtemään serkun lomanpäättäjäisiin, on siinäkin aihe juhlia, ei vais! Siellä en kauheen kauaa väsymyksen takia jaksanu olla, ja muutenkin seuraavana aamuna oli aikanen herätys. Sunnnuntaina lähin sitten aamusta Tampereelle kattomaan Kassun kisoja. Käytiin me samalla ikeassakin, josta löysin maailman söpöimmät lakanat, uusia pöytätabletteja ja säilytyskoreja, kaikkea tarpeellsista siis! Tää viikon alku onkin ollu tosi kiireinen, tai oon tehny siitä itelleni kiireisen, koska tuntuu etten saa mitään aikaseks, haha. Tänään meen aikasin nukkumaan, niin jaksan hyvin loppuviikon! Heippaa!

Ps. Instagramista mut löytää nimellä nannajanina !!

2 kommenttia:

  1. Voe vidsid. Tuo kuva sinusta on kyllä eriddäinkin hyvä!<3(:

    VastaaPoista

Feel free to comment, it will make my day! ☮