03 kesäkuuta 2013

Ripsienpidennykset

IMG_8398 IMG_8401 IMG_8373
Oli pakko heti ton yopostauksen perään tulla laittaan tänne nää kuvat mun uusista ripsistä. Sain sillon synttärilahjaks lahjakortin ripsienpidennyksiin ja kävin ne torstaina ottamassa. Vitsit, miten tyytyväinen oon näihin, tuo heti ihan uutta ilmettä kasvoille. Mulla on luonnostaan tosi vaaleat, taipumattomat ja lyhet ripset, joten ensin oli outoa nähdä itsellä noin ihanat ripset, mutta nyt alan tottua näihin. En varmaan halua luopua näistä ikinä, oon nimittäin aivan rakastunu näiden ripsien helppouteen ja kaikkeen muuhunkin! Niin sanoinko jo, että nää on aika kivat?

2 kommenttia:

  1. Ihanat! Sopii sulle erittäin hyvin!

    Postaile sit jatkossa niiden hoidosta ja "toimivuudesta" (tyyliin siitä että onko hyvät ja kannattaako ottaa), pliiiis? :DD


    http://annasophiadiy.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, oon itekin aivan ihastunu näihin! Joo, voisin tehdä näistä myöhemmin sitten ihan kunnon postauksen ja kertoa oman mielipiteeni:)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮