20 kesäkuuta 2013

Ja niin oli kaikki mitä halusin, kaikki mitä tarvitsin

Moikkamoi pitkästä aikaa! 
Viime postauksesta onkin jo hetki aikaa, mutta eihän tällein kesällä nyt koko aikaa jaksa koneen ääressä olla, vai mitä? ..tai muutenkaan kantaa kameraa mukana. Tää kesän alku, säistä huolimatta, on ollu aika kiva. On tapahtunu paljon kaikkia mieluisia asioita, etten edes tiedä mistä aloittaa. Kävin Turussa kauppatieteiden pääsykokeissa viime viikolla, enkä tosiaankaan tiedä miten ne meni, mutta päällimmäiseksi fiilikseksi jäi kuitenkin helpotus, koska stressasin niitä melko paljon. Pääsykokeen jälkeen käytiin Turussa syömässä ja vähän shoppailemassa. Jäi kyllä mielettömän ihana fiilis Turusta, ja tuli vaan sellanen olo, että siellä mä mieluusti asuisin. Paluumatkalla poikettiin vielä Ideaparkissakin, joten voitte vaan kuvitella, mitä se teki mun lompakolle..nooh, kerrankos sitä. Mutta olin tosiaankiin uusien kesävaatteiden tarpeessa, ja löysinkin ihania ja erikuosisia alaosia ja muutaman urheiluvaatteenkin. Oon nyt käynyt ahkerasti salillakin, kun ulkona on ollu niin huonot kelit, joten on ollu mukava töiden jälkeen mennä sit salille. Tässä näitä Turun reissun ostoksia:
IMG_9123
beiget shortsit H&M / kukkakuviolliset shortsit H&M / hame Zara
IMG_9118
shortsit Levi's, JC / vyö H&M
IMG_9119 IMG_9121
housut Seppälä
Oon niin rakastunut näihin housuihin, niin ihanan rennot ja mukavat jalassa, vaikka ne näyttääkin vähän yöhousuilta, niin ei haittaa.
IMG_9134
rannekorut ja nuoli kaulakoru Ur & Penn / toinen kaulakoru Gina Tricot
IMG_9129
Juoksushortsit ja toppi H&M sport
IMG_9105IMG_9102 Muu aika onkin mennyt pitkälti töissä, paitsi nyt tiistai ja keskiviikko mulla oli vapaapäiviä, joten olin mökillä pitkästä aikaa. Ainiin, käytiinhän me kavereidenkin kanssa meidän mökille, mutta se reissu nyt meni vähän miten meni. Mutta nyt noi pari päivää, jotka vietin meidän mökillä, oli ihan mielettömän rentouttavia. Kävin uimassa, söin hyvin ja terveellisesti, lenkkeilin, luin, nukuin hyvin, saunoun savusaunassa ja laiskottelin. Kotiin palasin eilen. Oli kyllä ihan mukava palata takasin tänne kaupunkiinkin. Kotona mua odotti kirje, jossa kerrottiin, että oon päässyt Tampereen yliopistoon opiskelemaan, wuhuu! Vaikka toi ala ei mun ensimmäisenä toiveena ollutkaan, niin onpahan nyt ainakin joku opiskelupaikka varmistettuna. Mieluiten kyllä menisin silti sinne kauppakorkeeseen, koska musta tuntuu, että se on se mun juttu. Toivottavasti ne pääsykokeet ois menny niin hyvin, että pääsisin sinne!!

Juhannuksena meen Himokseen festareille. Oon ollut parina edellisenä vuotena siellä siivoomassa, joten ihanaa nyt vaan mennä sinne asiakkaaksi, sillä mulla on töiden puolesta koko Juhannus vapaana.
IMG_9107 IMG_9109 IMG_9113 IMG_9115
Voi vitsit, miten rakastankaan sitä, että kauppoihin on tullut nyt tuoreita mansikoita. Äiti on kantanut niitä melkeimpä kaksin käsin kaupasta kotiin. Tuoreet mansikat vaan tekee kaikesta jotenkin niin hyvän makusta ja ne sopii melkein kaikkeen. Mun aamupala koostui tänään, yllätysyllätys, niistä mansikoista, greipistä ja kiivistä, oli niin hyvää. Muutenkin on ihana syödä aamupala ihan rauhassa, kun näin kesällä ei oo kiire minnekään. Mun ylioppilaslahjaksi saamalla iPad minillä on hyvä seilailla samalla weheartit.comia ja facebookkia. Ostin siihen Lindexistä tollasen söpön suojakotelon ja vaikka se onkin vähän iso (kun on varmaankin tarkotettu tavallisella iPadille), niin ei se mitään haittaa. Mulla on nyt päivällä ripsienhuolto (onneks, koska nää alkaa oleen jo aika kauheen näköset), ja siitä meen suoraa töihin. Lupasin tehdä näistä ripsistä postausta, joten sellanenkin on tulossa piakkoin. Huomenna sitten sinne festareilla, joten palaillaan luultavasti vasta Juhannuksen jälkeen. Mutta mahtavaa Juhannusta kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Ihanat kesäpöksyt Seppälästä ! :)

    -Maria

    http://dejiss.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos! Mäki tykkään :) Niin ihanan rennot kesäks C:

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮