22 kesäkuuta 2013

Lukijani huomio

En ikimaailmassa tätä blogia perustaessani olis uskonut, että teitä lukijoita olisi jonain päivänä näinkin paljon, joten iso kiitos siitä! Eihän toi luku nyt niin älyttömän suuri ole, jos isoihin blogeihin vertaa, mutta tosi merkityksellinen mulle, koska te teette tästä bloggaamisesta ihan parasta ihanilla ja piristävillä kommenteillanne!!  

IMG_7818 IMG_7476 Ootte varmaankin monesta blogista jo lukeneetkin, että bloggerin reader -ominaisuus poistuu 1.7 lähtien, joten jos haluatte lukea mun höpötyksiä tulevaisuudessakin, onnistuu se kätevästi Bloglovin':in kautta. Blogloviniin on helppo lisätä itseä kiinnostavia blogeja ja niiden seuraaminen on omasta mielestäni jopa helpompaa Bloglovinin kautta, sillä esimerkiksi älypuhelimeen pystyy lataamaan sovelluksen, jonka avulla uudet blogikirjoitukset on helppo lukea missä vaan. Itse oon jostain syystä käyttänyt Bloglovinia niin kauan, kun olen blogeja lukenut, koska oon kokenut sen tosi käteväksi tavaksi seurata lemppariblogejani.


Mieluusti mä teitä jatkossakin kattelisin!! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮