01 helmikuuta 2014

Birthday girl

1
Moikkamoi! Täällä kirjottelee ihan mielettömän iloinen Janina. Haha, syy siihen on, että tänään on mun synttärit ja päivä on alkanut tosi kivasti ja illasta on tulossa vieläkin kivempi. Aamulla nimittäin syötiin aamiaista croissantien ja smoothien kera, namii! Tollasia rauhallisia ja herkullisia aamiaisia ei voi koskaan olla liikaa, sain niin paljon energiaa tähän päivään ja hyvän mielen. Tuossa toisessa kuvassa näkyy mun synttärilahja itselleni, nimittäin Ralp Laurenin saappaat, oon niin rakastunut!! Syntymäpäivänä saa (tai siis pitää) mun mielestä vähän hemmotella itseään, niin ruuan kun muunkin suhteen.

Tästä pitäisi kohta mennä tekemään kakku loppuun ja leipomaan muita herkkuja illaksi, kun mun ystäviä tulee tänne meille. Tulee niin kiva ilta, oon oottanu tätä päivää koko viikon!! Nyt onkin jo mentävä, mutta mukavaa viikonloppua teille! :)

2 kommenttia:

  1. paljon onnea!

    sähän muutit asumaan omaan kotiin syksyllä, niin pärjääkö sillä opintotuella ihan oikeesti? Oon todennäköisesti nyt ens syksynä muuuttamassa jos pääsen opiskelemaan ja laskeskelin, että jos opintotukea saa esim 490e/kk ja vuokra on vaikka 300-400e niin eihän tosta jää paljon mitään ruokaan yms. No toinen kysymys että jos opintotuella ei elä, niin kuinka raskasta ois sun mielestä tehdä muutama työvuoro opintojen ohella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Muutin siis yksiöön asumaan, kun alotin opiskelut, ja tottahan tuo on, että ei pelkällä opintotuella pysty itseään elättämään. Riippuu tietysti vähän siitä, mitä opiskelee, mutta kyllä mun mielestä pystyy helposti tekemään töitä koulun ohella, esimerkiksi justiin parina päivänä viikossa. Yliopistossa ainakin on helppo jakaa koulujuttujen tekemistä eri päiville, mikä mahdollistaa sen, että jää myös vapaa-aikaa. Oon ainakin ite huomannut, että yliopistossa vapaa-aikaa on paljon enemmän kun esimerkiks lukiossa, joten kyllä työnteko on mahdollista! :)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮