27 tammikuuta 2014

Well hello again

 photo IMG_1715_zpsb8f58815.jpg  photo IMG_1749_zpse4372fad.jpg  photo IMG_1747_zpsc1d2d8cd.jpg
Ihan paras ruoka mitä tiedän tällä hetkellä: itsetehdyt (tai yliopiston ruokalan) pinaattiletut. Niin helppo tehdä ja niinnn hyviä, ja melko terveellisiäkin!
 photo IMG_1750_zpscadc0337.jpg
Moii! Musta ei ookaan kuulunu nyt vähään aikaan, enkä ees oikeen tiiä miks. Oon jo tässä pidempään pohtinu tän blogin tulevaisuutta, ja olin jo poistamassa tätä yhdessä vaiheessa. No, sitten mietin tarkemmin, että tää on nykyään niin iso osa mun elämää ja tykkään tän pitämisestä ihan älyttömästi, niin miks tekisin niin? No, sitten mietin, että entäs jos tekisin uuden blogin, aloittaisin alusta, mutta mitenkäs sekään nyt sit muuttais tilannetta. Lopulta tulin siihen tulokseen, että en mää oo tätä mihinkää poistamassa. En myöskään halua, että tästä muodostuu minkäänlaista pakkopullaa, joten oon päättänyt postailla sillon, kun musta siltä tuntuu..eli just niinkun viime aikoina muutenkin :D Ideoita tätä kohtaan on kyllä viime päivinä tullut tosi paljon, joten eiköhän tää tahti tästä kiihdy.

Mitäs mää sit oon viime päivinä puuhaillut. En oikeestaan mitään kummempaa, mutta silti nautin elämästä tällä hetkellä enemmän kun pitkiin aikoihin. Kaikki vaan tuntuu olevan nyt tosi hyvin. Koulussa menee ihan hyvin, oon käynyt koko tän vuoden ahkerasti salilla ja lenkillä, minkä ansiosta mulla on tosi paljon energiaa, Tampere alkaa vihdoin tuntumaan kodilta, oon alkanut tekemään kotona ruokaa ja muita kotijuttuja ja mulla on ihan tosi kivoja suunnitelmia tälle vuodelle. Muutos verrattunu viime syksyyn on huima. Vaikka koinkin sillon olevani onnellinen, niin kaikki muutto, uusi elinympäristö, se pimeys ja jatkuva valvominen vei tosi paljon voimia. Nyt olo on jotenkin vaan niin energinen. Yks tekijä on ihan varmasti myöskin toi aivan mieletön sää: ihana pakkanen yhdistettynä auringonpaisteeseen, tykkääntykkään. Toivottavasti teillekin kuuluu hyvää. Mä lähden nyt nukkumaan, mennään aamulla yhteen kahvilaan aamupalalle, namii! Palaillaan pian. Lupaan. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮