05 helmikuuta 2014

via iPhone

1
1. Uusivuosii, jeee!! Uusi vuosi, uusi minä..ainakin melkein. Mun mielestä tollanen ajattelutapa on ihan tyhmä, ite ajattelen mieluummin että uusi vuosi, parempi minä. Päätin tänä vuonna olla aktiivisempi, liikkua enemmän ja syödä paremmin. Hyvin oon kyllä omasta mielestäni pysynytkin lupauksessani! 2. Joululomalla, miksköhän mää aina häviän nää kaikki tälläset pelit? 3. Pancho Villassa Jyväskylässä heti joulun jälkeen. Muistan vieläkin, miten ihanaa oli saada jotain muuta syötävää kaikkien niiden jouluruokien jälkeen. 4. Käytiin tyttöjen kanssa Ideaparkissa. Sieltä saa noita hyviä jäähilejuomia. Se päivä oli yks loppuvuoden parhaista, en muista millon viimeksi oon nauranut yhden päivän aikana niin paljon, miss you girls! <3
2
1. Tilasin kahdet uudet housut netistä Dr.Denimien tilalle, kun meni hermot niiden huonoon laatuun. Ei ehkä paras esittelykuva toisista niistä..näistä viininpunasista, niinku varmaan näkyy? 2. Selfiee 3. Meidän haalarit 4. Kanasalaattia mozzarellajuustolla, nams.
3
1. <3 2. Vaavi<3 3. Maailman parasta lohisalaattia Bistro Venlassa. Oikeesti, rakastuin tohon paikkaan ihan täysin. En ollut edes kuullut kyseisestä salaattipaikasta ennen tota kertaa. Googletettiin "Tampereen parhaat salaatit" ja sen jäljiltä päädyttiin tonne. Ihan mielettömän hyvät, isot ja täyteläiset salaatit, joiden valikoima oli ihan valtava. Pakko käydä tuola taas joku päivä, koska toi kuva jo saa veden kielelle. 4. Nääki oli aika hyviä, mango- ja mansikkafruitiet.
4
1. Aamupalalla yhdessä kahvilassa viime viikolla. Ihana tapa aloittaa aamu! 2. Jenna oli tehnyt mulle ihan super hienon kakun synttärilahjaks, kiitos!! 3. Kylmäkylmä.. 4. Minä taas, moi vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮