11 huhtikuuta 2013

my life lately

IMG_7852 IMG_7855 IMG_7851 Elossahan täällä onneksi ollaan, vaikkei musta olekaan kuulunu vähään aikaan mitään. En oo oikeestaan tehnytkään mitään sellaista erityistä, lähinnä vaan hengaillu kotona ja salilla. Aloin viime viikolla käymään toisella kuntosalilla, ja oonkin ihan hurahtunu siihen touhuun. Hmm mitäs muuta oonkaan tässä nyt tehnyt. Ainiijoo, sain töitä, mistä oon ihan älyttömän onnellinen. Lisäksi oon lukenu pääsykokeisiin. Ajattelin, että kirjotusten loputtua pääsen hetkeksi eroon kaikista koulukirjoista, mutta onhan mun tottakai pääsykokeisiinkin luettava, mikäli haluan päästä kouluun. En kyllä jaksa ottaa tuosta kouluun pääsystä mitään paineita, pääsen sinne, jos pääsen. Ja jos en, niin sitten on edessä välivuosi, ei sekään nyt maailmanlopulta tunnu. Musta tuntuu, että uuvutin itseni noiden kirjotusten aikaan, joten ihan hyvä välillä vähän löysentää otetta. Enköhän mä ehdi sen ammatin vielä saamaan!
IMG_7863 IMG_7861 IMG_7880 IMG_7866
Mulla on ollu kaikenkaikkiaan tosi onnellinen olo viime aikoina, koska oon saanu aikaseks sellasia asioita, mistä on varmasti hyötyä tulevaisuuteni kannalta. Esimerkiksi juuri tuo työ. Muutenkin tuntuu, että kaikki asiat kyllä järjestyy aikanaan. Tänään meen luultavasti bodycompatiin ja huomenna vielä salitreeniä koko viikonlopun edestä. Mulla on tosi kivoja suunnitelmia viikonlopullekin. Näiden muutamien viikkojen ajan oon yrittäny säästää rahaa Tallinnan reissua varten, joka on 27 päivä tätä kuuta. Oon vähän kehitelly listaakin siitä, mitä kaikkea haluisin ostaa. Voisin vähän vilauttaa sitä täälläkin. Shoppailusta puheen ollen, Jyväskylään on nyt sit avattu Cubus ja ihan kauheesti himoitsis lähtee käymään sielläpäin joku päivä, mutta toisaalta taas voisi säästää nekin rahat Tallinnaan, koska kyllähän se Cubus siellä pysyy.. Mulla on selvästi kevättä rinnassa, koska energiaa ja mielenkiintoa on tällä hetkellä vaikka mihin! Kyllä se aurinko vaan niin kummasti piristää näitä päiviä.

2 kommenttia:

  1. Mielenkiinnolla kysyn, että minkä koulun pääsykokeisiin olet lukemassa. Onnea työpaikasta, saitko minkälaista työtä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauppatieteiden pääsykokeisiin luen ja saamani työ on myyntityötä :)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮