23 huhtikuuta 2013

I left because you never asked me to stay


 Calvin Harris feat. Ellie Goulding - I Need Your Love / Kim Cesarion - Undressed
IMG_8021 IMG_8060 IMG_8027 IMG_8048 IMG_8029 IMG_8078 IMG_8039
Tiistaita sinne! Mites teidän viikko on lähteny käyntiin? Mulla on ihan hyvin, kävin eilen ensimmäistä kertaa aamulla salilla, ja voi vitsit, miten paljon energiaa se mulle toi. Olin koko loppupäivän ihan super energinen ja pirteä, joten kävin illalla vielä juoksulenkilläkin. Tein lisäksi tota lohisalaattia, mikä oli aivan ihanan makuista. Rakastan lohta, voisin syödä sitä vaikka joka päivä, paitsi sit ehkä kylläistyisin siihen heti. Olin suunnittelut meneväni tänäaamuna heti lenkillä, jotta olisin yhtä energinen kuin eilen, mutta heräsin vesisateeseen, joten en en sit saanut aikaseks lähteä minnekään. Päivemmällä vähän selkeni, joten kävin kuvaamassa nuo kuvat ulkona. Niissä näätte, miltä toi ihan rakkaudeksi muodostunut, uusi nahkatakki näyttää päällä. Oon tässä lukenut myöskin niihin pääsykokeisiin. Päätin olla tän viikon oikein ahkera, niin ens viikonloppuna ei tarvitse niitä sit miettiä siellä Tallinnan reissulla ollenkaan. Illemmalla ajattelin mennä vielä salilla. Ihan kivoja kieltämättä nää tälläset päivät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮