25 huhtikuuta 2013

Fresh

IMG_8089
IMG_8136
Ihanaa, kun pääsen vihdoin käyttämään mun uusia consseja.
IMG_8102 IMG_8107 IMG_8100
Nyt on siistiä!! Kulutin lähes koko eilisen päivän siivoamiseen, siivosin niin vaatekaapin kuin muunkin huoneen. Siivoamisen jälkeen on ihanaa nukkua puhtaissa ja raikkaissa lakanoissa.
IMG_8132 IMG_8091
Eilinen aamupala: ruisleipää, salaattia, tomaattia ja kananmunaa
IMG_8133
takki Seppälä / huivi H&M / paita H&M / ristikoru Gina Tricot / housut Dr.Denim
IMG_8109
Eilinen herkkuvälipala: vadelmilla maustettua rahkaa, persikoita, banaania ja hasselpähkinärouhetta
IMG_8126 IMG_8114
Aamupalaksi Realia, kinkkua, kurkkua ja salaattia
IMG_8116 IMG_8088
Moi! Eilinen ja tää päivä on ollu aika kivoja. Eilen käytin melkein koko päivän siivoamiseen, ja taas on niin ihanan raikas tunnelma täällä mun huoneessa. Tänään sitten heti herättyäni lähdin lenkille, ja söin aamiaisen vasta lenkin jälkeen. Mukavaa vaihtelua tollanen normaaliin arkirytmiin. Mun piti sen jälkeen lukea pääsykokeisiin, mutta oon ilmeisesti unissani piilottanut mun pääsykoekirjan jonnekin. Oikeesti en käsitä, mihin se on kadonnu. Näin viime yönä painajaista niistä pääsykokeista, minkä jälkeen en yhtään ihmettele, vaikka olisin unissani tehnyt sille kirjalle jotain. En oikeesti tiedä missä se on!! Oon ettiny kaikki kaapit, sängyn alusen, patjan alusen, roskikset..ei jälkeäkään missään..Aamupäivällä lähdin tutustumaan mun tulevaan työpaikkaa, ja vitsit, miten innoissani oon. Alkaispa työt jo, koska alkaa jo vähän kyllästyttään tää kotona istuminen. Kun pääsin takas kotiin, tein kanasalaattia, namnam. Illalla olis tarkoituksena mennä bodycompatiin, joten tekemistä riittää. Mutta minäpä lähden nyt etsimään sitä kirjaa taas. Pitäkää peukkoja, että löydän sen!! Moikka!

2 kommenttia:

Feel free to comment, it will make my day! ☮