19 maaliskuuta 2013

viime hetken paniikki

IMG_7343
Rahkaa, kiiviä, mustikoita ja mansikoita
IMG_7456 IMG_7433
T-paita Lindex / neule Gina Tricot / housut Dr. Denim
IMG_7455 IMG_7445
Takki Seppälä / huivi Pieces
IMG_7432
Persikkaa, mandariinia ja hasselpähkinärouhetta, namnam.
IMG_7466
Heii! Nukuin tosi huonosti viime yönä, ja sen takia olin aamulla hereillä jo kahdeksan aikaan, mikä on tosi epätavallista mulle. Maha oli ihan älyttömän kipee koko yön sekä tyyny ja peitto oli koko ajan ihan miten sattuu. Ehkä mua vähän jännittää huomiset matikan kirjoitukset, enkä sen takia saa nukutuksi. Ehkä ens yö sujuisi paremmin. Tää päivä on tuntunu ikuisuudelta ton aikasen herätyksen takia, ja oon kattonukin koko aamun telkkaria, kerrannut matikkaa, tehnyt ruokaa ja ulkoiluttanut koiria. Aika tarmokas aamu, vai mitä? Nyt kello on vähän yli kaks ja ajatettelin seuraavaks mennä syömään jotakin välipalaa. Ilokseni huomasin, että ne rahat, jotka sen takin takia meni katevaraukseen, oli palautunu mun tilille, joten loppu hyvin, kaikki hyvin!

Kävin koululla eilen kertaamassa matikkaa ja kotiinpalattuani teki mieli jotain hyvää, joten tein alimmassa kuvassa näkyvää marjasmoothieta, johon laitoin mansikoita, mustikoita, persikkaa, maitoa ja turkkilaista jogurttia. Vei hyvin makeannälän mukanaan. Kun palasin koululta, ajattelin, että pyydän veljeä ottamaan parit asukuvat ulkona, mutta sain kutakuinkin seuraavanlaisen vastauksen: "No en todellakaan tuu, ota ne peilin kautta, ei kukaan huomaa eroa." Joten se sitten siitä suunnitelmasta. Kukaan ei varmaan huomaa eroa noiden peilikuvien ja ulkonaotettujen kuvien välillä. :D 

No, mutta mä lähden nyt syömään välipalaa! Tsemppiä teille huomenna matikan kirjoittaville!

4 kommenttia:

  1. Kyllä ne kokeet hyvin menee! Usko pois vaa :)

    VastaaPoista
  2. nam, näyttääpä hyvälle toi eka kuva <:
    http://thecupboard-sofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Feel free to comment, it will make my day! ☮