04 maaliskuuta 2013

sunnuntai&maanantai

IMG_7034
Oon viilettäny kotona nyt pari päivää melkeimpä pelkissä yöhousuissa, lähdin jopa etsimään mun kadonnutta Neelaa ympäri kyliä noi jalassa. Siinä neljän maissa saan yleensä puettua päälleni päivävaatteet.
IMG_7069 IMG_7076
Lisää rentoja kotivaatteita. Oon rakastunu polvisukkiin, ihania käyttää kotona ja sopii hyvin saappaiden pariksi.
IMG_7048 IMG_7053
Atrian kanagratiinia, joka oli ihan tosi hyvää. Äiti oli ostanu tota jääkaappiin ennenkun ne lähti viikoks lappiin isin ja veljen kanssa.
IMG_7042 IMG_7055 IMG_7056
Oli pakko kattoa Mean girls eilen. Se on niin mahtava leffa, jonka oon nähny ainakin kymmenen kertaa. Samalla tuli herkuteltua banaani-mansikkarahkalla.
IMG_7063 IMG_7068
Tän aamun aamiainen ja lounas. Tällä kertaa onnistuin olla maustamatta kanaa kanelilla, heh. Avokado tuo ihan tosi hyvän mauan salaatteihin, minkä oon keksiny vasta ihan viime viikkoina. Siitä lähtien onkin mun lautaselta löytyny avokadoa monessa eri muodossa.

Sain tänään ihanan kommentin anonyymiltä, jossa hän sanoi, että oon ihana ja odottaa mun postauksia. Oi että, se piristy mun illan! Oon muutenkin huomannut, että yks ihana asia bloggaamisessa on juuri kommentit, erityisesti hyvät sellaiset. Niistä tulee sellainen onnistunut olo, että on tehnyt jotain oikein, kun joku oikeasti vaivautuu kommentoimaan. Ihanaa! Tähän on hyvä päättää tältä illalta ja lähteä nukkumaan, öitä rakkaat! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮