06 kesäkuuta 2012

summer



Mun loma on alkanu tosi hyvin! Tai no, tällä hetkellä on tosi väsyny olo, en oo oikeen ehiny nukkua ollenkaan, mutta onhan tässä vielä aikaa! Sain sillon lauantaina stipendin aktiivisesta ruotsin opiskelusta, josta olin tosi yllättyny. Samalla se tsemppas mua lukemaan syksyn tuleviin ruotsin kirjotuksiin!

Vähän kyllä ärsyttää noi säät, kun ei ees aurinkoo pääse ottamaan. Oon vaan kerran ehtiny tai voinu ottaa aurinkoo tänä kesänä. Mutta kyllä mää silti uskon, että ne kesäkelit sieltä vielä tulee! Ja kuuluuhan kesään myös sade. Mutta meijän etupihalla on ihanasti kukassa koristeomenapuu (tosin siinä pörrää samanaikasesti viismiljoonaa ampparia)!

Nyt kun mietin, niin en oo ees tehny mitään kovin erikoista lomalla vielä, mutta eihän sitä tarviikkaan. Meidän piti Kassun kanssa lähtee Särkänniemeen tänään, mutta vesisateen takia siirrettiin se huomiseks, mikäli vaan saadaan auto käyttöön. Oon yrittäny liikkua mahdollisimman paljon tässä kesän alussa, koska se aina jotenkin jää kun helteet iskee. Maanantaina meille saapu kodinkonelähetys, vihdoin! Niitä oon isin kanssa yrittäny asentaa paikoilleen viime päivinä. Tulin siihen tulokseen, että oon aika hyvä tälläsissä remonttijutuissa, heh!

4 kommenttia:

  1. hei mies, miten sää saat noi videot tai siis noi youtube kappaleet tollee pieniks :D tai siis tollee, et se video esikatselu ei näy siinä :- D en osaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on vaan linkki! eli siinä kirjotustilan yläpalkissa on se "linkki" kohta, niin siihen laitat sen osotteen, niin siitäkun painaa, nii se menee youtubeen. Eli toi biisi ei tavallaan kuulu suoraan tältä sivulta! ja sit lisäsin vielä ton "play" kuvakkeen tohon! :)

      Poista
  2. Ihana tää sun blogi (:

    VastaaPoista

Feel free to comment, it will make my day! ☮