17 kesäkuuta 2012

hulluutuksia

Photobucket Photobucket

Oon löytäny ihan uusia ulottavuuksia mun iPhonesta. Oon oikeesti ihan aikaani jäljessä, mutta eka keksin Sports Trackerin ja sitten Instagramin. Miten Instagramin tapainen keksintö voikaan tehä kuvasta niin paljon paremmannäköisiä, mutta totta se on. Ainakin mää oon ihan koukussa siihen!

Mökiltä kotiuduin torstaina. Olipas rentouttava viikko! Viikonloppuna sitten parina päivänä oli aivan ihana sää, otin takapihalla aurinkoo, mutta sitten alkokin sateet. Sadepäiviksikin onneks keksin tekemistä, nimittäin oon siivoillu, kattonu Pretty Little Liarsia netistä, syöny jäisiä mansikoita, tehny ruokaa, kattonut hyviä leffoja ja käynyt shoppailemassa. Tänään oli se shoppailupäivä. Löysin vaikka mitä, ette uskokaan. Monissa kaupoissa oli jo aletkin alkanu, joten sain vähän esimakua niistäkin. Oikeestaan  oli hyvä, että menin nyt, sillä lähes vihaan alennusmyyntejä, varsinkin sitä tungosta ja sitä, kun omaa kokoa ei löydy mistään. Mutta vielä siis oli kokoja jäljellä. Löyty niin pitsiä, kukkia kuin pallojakin, Dr.denimit, paitoja, shortsit ja mekko. Olin varmaan ensimmäistä kertaa sunnuntaina shoppailemassa, ja mikä oli parasta: juurikaan missään ei ollu ketään, paitsi pariin kaveriin törmäsin kyllä. Ei tarvinnu jonottaa sovituskoppeihin eikä kassoille. Huomenna pitäis onneks sateidenkin väistyä ja tarkotuksena ois suunnistaa kohti Särkänniemeä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮