08 huhtikuuta 2012

weekdays

Viime viikkoa kuvina:

- Kynsien lakkaus. Oon ollu kynsilakan suurkuluttaja tällä viikolla, koska koulun jälkeen kynsilakat on aina kadonnu jonnekin noista kynsistä. Kun on turhautunu olo, kynnet on just ne mihin se on hyvä purkaa. Nyt kynnet näyttääkin sitten ihan kamalilta, mutta ei se mitään! Nuo H&M:n lakat on yllättävän hyviä, tai tosi hyviä oikeestaan, vaikka vois kuvitella ettei ne oo, koska ne ei kuitenkaan oo ees kalliitta.

- musiikki + lenkkeily. Ihan paras yhdistelmä tällä viikolla. Ostin pari vuotta sitten ton ipod nanon uudemman version ja oon taas alkanu käyttään sitä uudestaan, iPhone kun on aika massiivisen kokonen lenkillä mukana, mutta toi on sopivan pieni! Mua on purru taas urheilukärpänen, mikä on musta hyvä asia! Vähän kyllä toi alkuviikon lumimyräkkä esti ulkoilua, kun ei teitä ees oltu aurattu. Oon lenkkeilly aina kun siihen on ollu aikaa ja mahdollisuus.

Viime sunnuntaina mietin, että jes, vois mennä kuvailemaan ulos jotain ihanan keväistä kun aurinkokin paistaa. Maanantai aamuna sit kuitenkin heräsin tähän:

Neule Zara / paita H&M / farkut Dr.Denim / kaulakoru Glitter

Jotain, mitä jokaisen tytön tulis omistaa: (vitsivitsi)
- karkit. Oon herkutellu koko viikon, syytän siitä tota toista koulua. Mulla nimittäin on joka päivä hyppäreitä, joiden aikana aina vahingossa lähtee kauppaan, joka sijaitsee koulua vastapäätä. Päätin kyllä jo, että ens viikolla herkuttelu loppuu, oon ihan justiin nimittäin vararikossa sen takia!

-lisää ruokaa. Pakkohan sitä on välillä syödä, että pysyy hengissä, vai mitä?

Tykkään tästä vaateyhdistelmästä ihan hirrveesti! bleizeri H&M / paita Mango

Torstaina alkokin sitten loma! Perjantai oiskin ollu koulun kannalta kaikista pisin päivä (8-15), joten oli ihanaa saada se vapaaks. Vielä kun ties, että maanantaikin tulee olemaan vapaa! 

-Nanna

4 kommenttia:

  1. Hinta ei sano laadusta mitään! (; no okei, H&M.n kohdalla se yleensä sanoo.. :D

    VastaaPoista
  2. du är söt (( :: ! hei miekkone, määkin tein taas blogin kymmenennen kerran, http://indiansummer-helenamaria.blogspot.com/ XDDDD :):):):):):):):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. du är söt också! (: hiaanoa nainen! Nyt et poista sitä;)) :DD

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮