01 huhtikuuta 2012

"The Good Life is Right Here!"

Eilinen päivä meni Ideaparkissa ja Ikeassa shoppaillen. Ideaparkista löyty vaikka mitä, kaikkea kivaa kevääks ja kesäks. Mun on pitäny jo pidempään ostaa jotkut värikkäät housut, mutta en edelleenkään löytäny sopivia tai oikean värisiä, miten voikaan olla niin vaikeeta löytää hyvät. Mutta perus Dr.Denimit ostin, ne vaan on sellaset luottohousut, jotka ei petä koskaan. Ne ei myöskään veny, joten ei tarvii joka käyttökerran jälkeen pestä. Ainut huono puoli niissä on se, että ne kuluu aika nopeesti. Päädyin nyt noihin perus farkkujen värisiin, kun mustia mulla jo on. Ne on siis Carlingsista.

Olin H&M:n kuvastosta kattonu tollasta valkosta paitaa, mikä tossa alla on ja tilasinkin ton tyyppisen sieltä, mutta ne olikin loppunu, joten en saanu sitä ikinä kotiin asti. Mutta löysin sitten noita samaisia paitoja kaupasta.

Glitterista löyty söpöt sulkakorvikset. Oon alkanu nyt lähi aikoina käyttämään paljon enemmän korviksia, erityisesti oon ihastunut tollasiin roikkuviin ja vähän erilaisiin. Käytin koko ala- ja yläasteen pelkkiä nappikorviksia, mutta nyt oon tykästyny kaikkiin näyttävimpiin!

Miksei täällä missään oo Mangoa? Sieltä löytyy aina niin ihania vaatteita, mutta niitä pitää lähtee ostamaan Ideaparkista asti, kun ei esimerkiksis Jyväskylässä voi olla sitä. Mangosta ostin ihan tavallisen mustan topin, mustat legginssit ja sitten ton vaaleanpunasen pitsirusetti topin, oo-oo, me likes! Toi on tosi paksua kangasta, joten sen alle ei tarvii laittaa mitään muuta paitaa, joten just hyvä.

Lindexistä Holly & Whyte mallistosta merihenkinen t-paita. Oon tykästyny tohon Gwyneth Paltrowin mallistoon, vielä mua houkettelis siitä yks paita, mutta se oli jotenkin jännän näkönen päällä, joten en ostanu sitä vielä, mutta ehkä tässä joskus. "The good life is right here!"

Kaupat pursuili kaikkia ihania ja värikkäitä kesäjuttuja, joten jotain kesästä oli munkin pakko ostaa. En oo koskaan ollu hameihmisiä, mutta nyt päätin kuitenkin repästä ja ostaa hameen, tollasen kukkahameen. Tykkään tosta ihan hullusti! Vielä kun tulis niin kesäset kelit, että sitä pääsis käyttämään! Mun on jotenkin kauheen vaikea ostaa vielä kesävaatteita, kun ulkona on vielä melkeimpä ihan täys talvi..



Näytetäämpä nyt sitten vielä yks toppi, joka tuli H&M:ltä tulleessa paketissa. 


Sitten ne Ikeajutut. Olin päättäny, että en osta mitään tänne mun huoneeseen enää, vasta sitten sisustan uudelleen, kun muutan, eli joskus tossa yli vuoden päästä vasta. Mutta en kuitenkaan voinu vastustaa kiusausta, vaan ostin uudet verhot ja koristetyynyn. Ton koristetyynyn ostin sen takia, että laitoin h&m homesta ostamani tyynyn päällisen pesuun ja se vetoketju hajos siellä, enkä siis saa sitä enää auki, että pystyisin laittamaan sinne tyynyn sisälle. Mun sänky ois ihan tyhjä ilman viidettä tyynyä, mutta nyt se on taas täydellinen. Kesäks halusin jotkut kevyet verhot, löysin tuollaset ihan perus valkoset, vähän läpikuultavat, joissa menee puuköynnös. Heti kun pääsin kotiin aloin lyhentää niitä sopiviks, koska muuten ne ois vaan jääny nurkkiin lojumaan jos en heti olis alkanu lyhentää niitä.


- Nanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮