18 huhtikuuta 2012

I'm gonna live my life!

 Jyväskylästä löysin maanantaina kaiken, mitä lälin sieltä etsimäänkin eli lenkkerit ja juoksutopin. Kerran oon nuo lenkkarit ehtinyt koeajaa ja wow, olipa erilainen kokemus kun noilla vanhoilla räsöillä lenkkareilla. Polvia alko kyllä vähän särkemään, mutta toivon niin paljon, että se johtu vaan noiden uutuudesta, että mun jalat ei oo tottunu niihin vielä. Mutta kyllä kelpaa noilla lenkkikamppeilla lenkkeillä nyt! Olis cooperin testikin ens viikolla. Pakko oli ostaa jotakin pirteemmän väristä, eikä aina mustaa, jotakin piristystä lenkkipoluillekin!


Oon hulluna jumpsuitteihin! 2 multa niitä ennestään jo löyty ja nyt ostin kolmannen. Ne vaan on niin rentoja kesällä, kun ei tarvii kun sen yhen vaatekappaleen päälle! Vähän aikasta oli kyllä ostaa se jo nyt, varsinkin kun kattoo ulos, kun lunta ja vettä sataa vuorotellen. Mutta kyllä mää edelleen uskon, että se kesä sieltä vielä tulee! Look at this: Hyi, en tykkää!


Tiistaina sain sen hygieniapassitestin läpi! Huomenna eli torstaina ois sitten anniskelupassin testin. Niitä oon yrittäny tässä lueskella tänään, mutta ei ne nyt niin hankalia ole. On mulla onneks piristyksessä muumitikkareita ja uusin Elle. Zumbaamaankin ajattelin mennä tänään, sen jälkeen on vaan aina niin ihana fiilis. Tää viikko on ollu niin ihanan rento, kun ei tarvii miettiä koulujuttuja ollenkaan.




-Nanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮