02 huhtikuuta 2012

snowing

Sunnuntaisin saa nukkua kunnolla. Tai no heräsin mää jo 10 aamulla, mutta mulle se on aika paljon, koska oon aamuihmisiä, joten herään aina tosi aikasin. Aamulla oli ihan älyttömän kipeinen ja kuollut olo, mutta kyllä se siitä päivää myöten parani. Aamu alko hyvällä aamupalalla, johon kuulu karjalanpiirakoita ja hedelmiä. Muutes, onnistuin sulattamaan osittain leikkuulaudan (alin kuva) lauantai aamuna kiiressä. Laitoin sen vahingossa kuumalle levylle ja tajusin sen vasta kun leikkuulauta on ihan kuprulla ja haisee ihan palanut muovi. No ei onneks pahemmin käyny!


Mun vauvatkin näytti vähän väsyneiltä! ..kunnes


Muistittekos käydä virpomassa?

Päivällä lähin juoksulenkille ja päätin että tänään maanantainakin menisin, mutta toi keli ei anna periks. Koko päivän on satanu nimittäin lunta, byebye kevät! Innostuin päivemmällä kuvailemaan kaikkea, mm. Ideaparkin ostoksia, mutta puolet niistä jäi kameraan jumiin. Koneen muistikortinlukija nimittäin ei tunnista ton kameran muistikorttia, joten kaikki kuvat mitä iltapäivällä ja tänään kuvasin, on siellä.


Yleensä maanantait on niitä tyhmimpiä ja tylsimpiä päiviä, mutta tänään maanantai on ollu poikkeuksellisen mukava. Tänään oli eka päivä siellä toisessa lukiossa Jämsässä, eikä se ollukaan niin paha kun viime vuodelta muistelin. Tai no, se koulu on suoraan 80 luvulta punasine ovineen ja myrkynvihreine pulpettineen, mutta oli ihan mukava nähdä vähän uusiakin kasvoja. Viime vuonna mulla muodostu aika negatiivinen kuva sen koulun oppilaista, mutta tänään jotenkin ihan erilainen, ne tuntu paljon mukavimmilta. Ehkä se syy olikin vaan mun ajattelumaailmassa, eikä niitten asenteessa. Mutta ehkä mää selviän siellä seuraavat 6 viikkoa! Paitsi se homeongelma. Heti tänään oli pää ihan kipee, toivottavasti mun pääkin sopeutuu sinne mun mukana. Pääsin jo kaheltatoista, ensimmäistä kertaa ykkösluokan jälkeen. Tuntu tosi oudolta, mutta silti niin parhaalta. Olin jo yhdeltä kotona ja nyt oottelin tota yhtä miekkosta tänne meille. Toi lumisade on tällähetkellä ärsyttävin asia maailmassa. 12 bussi ei nimittäin mee tästä meidän ohi, joten jouduin kävelemään keskustasta kotiin tuolla ihanassa lumisateessa. Ois vaan tehny mieli jäädä istumaan ojaan niinkun aina pienenä, mutta ei se ois mitään auttanu. Ei kyllä kauheesti hymyilyttäny kun pääsin kotiin, kaikki vaatteet ja hiukset oli ihan märät. Mua edelleen kuitenkin houkuttelis mennä tonne lenkille, mutta kun katon ulos ikkunasta nii joo empä taida mennäkään.


-Nanna

6 kommenttia:

  1. Toi lumisade on jotain niin masentavaa! Eilen olin jo ihan kevätfiiliksissä, niin otti tänää vähän takapakkia. :--D Heti huomas kyllä tuolla Jämsässä sen eron. Lähes kaikilla meillä ykkösilläkin alko heti särkeen päätä ja väsyttään silmiä. Toivottavasti tohon nyt tottuis! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sanos muuta! Luulin, että tulee kesä! :-D No niimpä, toi päänsärky on ihan tyhmää, olis kyllä kiva jos siitä ei tarvis joka päivä kärsiä! Ja tutkimusten mukaanhan Jämsän lukiossa ei ole sisäilmaongelmia, ei varmasti :'D

      Poista
  2. oi ihana KUMMA <3 ja neela ja uuno tietenkin <3 ! mullakin oli muutes pää ihan kauheen kipee ku tulin koulusta :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun vauveliinit <3 Mulla oli kans taas tänään, ääää, niin ärsyttävää! Toivottavasti pää oikeesti tottuis tonne! :D

      Poista
    2. ihana Uuno <3 se on maaliman söpöin koira (: joo ja mullaki oli eilen iha sairaan kipee pää ku tulin koulusta!

      Poista
    3. Aaws, se on kyl söpö<3 se näyttää vähän höpsöltä tossa kuvassa! Vois tehdä jonkun valituksen tosta sisäilman laadusta kun kaikilla ollu pää kipee:p :D

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮