23 marraskuuta 2013

Koti

Heihei! 

Mua ärsyttää ihan älyttömmästi se, että menin päivittämään iphoneen sen uusimman päivityksen viime viikolla. Sen jälkeen mun puhelimen yhteydet on toiminu tosi huonosti, eikä mulla ole enää sen takia toimivaa nettiä kotona käytettävissä. Nyt huomaan, miten paljon nettiä loppuenlopuks tarviinkaan: kaikki koulutehtävät on lähestulkoon netissä, sitten sähköpostit, facebook, blogit, instagram ym. Illat on ihan tosi tylsiä ilman facebookia ja instagramia, minkä takia oonkin mennyt jo joskus yhdeksän jälkeen joka ilta nukkumaan, kun ei oo ollut muutakaan tekemistä. Eikä tolle ongelmalle vissiin pysty nyt just tekeen yhtään mitään? Täytyy nyt täällä Jämsässä oleskellessa hyödyntää tätä toimivaa nettiä.
Mutta nyt asiaan: otin viime viikonloppuna mun kämpästä vihdoin niitä kuvia.

Olohuone
IMG_0934 IMG_0936 IMG_0932
Tässä se isin tekemä sohvapöytä nyt on. Tykkään siitä, miten toi pöytä tuo sellasta tunnelmallisuutta muuten tähän tosi valkoisen sävyiseen kotiin.
IMG_0937 IMG_0939 IMG_0968
IMG_0942 IMG_0945 IMG_0940 IMG_0941 IMG_0957

Eteinen
IMG_0964

WC / Kylpyhuone
IMG_0958 IMG_0962 IMG_0960 IMG_0963

Keittiö
IMG_0954 IMG_0970 IMG_0949 IMG_0973

Ehkä nää kuvat kertoo enemmän kun mun miljoonat sepustelut näistä, mutta suurin osa kalusteista on ihan vaan Ikeasta, lukuun ottamatta peiliä, sohvaa ja ruokapöytää. Tykkään kyllä tosi paljon asua tossa asunnossa. Siellä on ihanan valosaa, kun olohuoneen yksi seinä on ikkunoiden peitossa ja seinät ovat valkoiset. Valkoiset seinät oli ihan ykkös kriteeri asuntoa etsiessäni. Lisäksi asunto sijaitsee kuudennessa kerroksessa, joten näkymät Pyhäjärvelle on tosi nätit ainakin tälleen syksyllä ja aurinkoisella säällä. Nuo kaikki seinätarrat oon tilannut netistä. Oon ihan ihastunu kaikkiin tollasiin sienätarroihin, eikä ne jätä minkäänlaisia jälkiä seiniin, mikä on tosi hyvä. Ainut huono puoli niissä on se, että en voi siirtää niitä mihinkään, joten yritin katsoa niille sellaset paikat, ettei ne oo minkään tiellä. Mutta kokonaisuudessaan tää koti näyttää siltä, miltä haluaisinkin!

8 kommenttia:

  1. aivan ihana asunto sulla ! C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittikiitti!! (: Mäkin kyllä tykkään tosta tosi paljon:--)

      Poista
  2. Tosi ihanan näköinen kämppä.

    Ahistaa aina, kun meillä on niin jäätävän näköinen talo ja muilla on niin kauniin näköistä :D. Toki kaikilla on "oman" näköinen koti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Totta kyllä, että jokaisella on oman näköisensä koti. Itekin aina oon ihaillut kaikkien muiden koteja ja selaillu ihan lumoutuneena sisustuslehtiä haaveillen omasta kivasta kodista. Nyt kun tuli hyvä mahdollisuus sisustaa kämppä just sellaseks mitä oon halunnu, niin olihan se toteutettava!

      Poista
  3. Hei ihana kämppä! Tuun kyllä heti visiitille kun oon takasin Suomessa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Henna!! Sun tosiaankin pitää tulla käymää heti ku pääset Suomee! :) Toivotavaan vaa et asun tossa vielä sillon;D

      Poista
  4. Vitsi miten ihana asunto sulla on! :-)

    VastaaPoista

Feel free to comment, it will make my day! ☮