02 joulukuuta 2013

christmas is coming

Tässä tulis kuvapläjäys viime viikon ajalta kameraan kertyneistä kuvista ja muutenkin kuulumisista.
IMG_1021 IMG_1022 IMG_0930 IMG_0931
Ihanaa Joulukuu <3 Nyt saa sitten ihan virallisesti alkaa hössöttää joulusta. Ripustelin jouluvaloja ympäriinsä ja mikä oliskaan parempi tapa aloittaa joulukuu kuin tuoreet joulutortut ja glögi. Kun viikonloppuna menin Jämsään, oli äiti ostanu mulle joulukalenterinkin. Semmosen Fazerin konvehtisuklaarasian, mums.
IMG_0985 IMG_1014 IMG_0984
Rakastuin uudestaan tohon mun karvaliiviin, jonka ostin vuos sitten H&M:ltä. Niin ihanan lämpönen ja pehmee. Mulla on ollu nyt joka päivä koulussa toppatakki, villasukat ja joku lämmin neule, en oikeen tiiä miten pärjään sitten kun on oikeesti kylmä, kun nytkin tuntuu jo ettei tarkene. Mutta siitä oon kyllä nii ilonen, että meidän koulussa on senkin verran lämmin, toisin kuin Jämsänkosken lukiossa, missä tuntu välillä ettei siellä oo lämmitykset päällä ollenkaan, heh.
IMG_1000
2 uutta tulokasta mun iPhonekuoriperheeseen. Itseasiassa laatikossa ois vielä kolmaskin uutukainen, mutta se osoittautui tosi epäkäytännölliseksi (siinä on takana iso timanttinen riikinkukko, minkä takia kuori a) painaa ihan liikaa ja b) on aivan liian paksu, ei sitä voi kantaa edes taskussa. Muttakun se oli niin kivannäköinen..). Toi vasemmanpuoleinen Bikbokin kuori on ehkä söpöin kuorisysteemi, mitä oon nähny. Oikeanpuoleinen sen sijaan on Ebaysta.
IMG_1002 IMG_1004
Ostin viime viikolla Cocovin kookosöljyä hiuksilleni. Oon lukenut netista paljon hyvää tosta öljystä, koska se sopii melkein mihin vaan: iholle, hiuksille ja ruuanlaittoon. Levitin öljyä latvoihin ja annoin vaikuttaa noin puolituntia. Ja voin sanoa, että toimii! Tuli niinniin pehmeet ja sileet hiukset. Miten en oo ennen tajunnut kokeilla tota?
IMG_1018
Nyt tällä hetkellä löhöilen sohvalla kattomassa telkkarista jotain elokuvaa. Tää päivä on ollu melko työntäytteinen. Aamusta menin kouluun ja viiden aikaan palasin takasin kotiin. Mikä parasta, mulla on huomenna vapaapäivä! Ihanaa kun aamulla saa nukkua pitkään. Ja itseasiassa keskiviikkona on viimenen koulupäivä tällä viikolla,

Viikonloppukin sujui hyvin. Olin Jämsässä ja oltiin lauantaina pitkästä aikaa ulkona. Oli tosi mukava ilta kieltämättä, mulla olikin jo kova ikävä tota porukkaa! Viime viikolla sen sijaan käytiin tyttöjen kanssa katsomassa elokuvissa Nälkäpeli. Toi kakkonen oli mun mielestä ihan tosi hyvä ja parempi jopa kun se ykkönen. Ei oo koskaan mennyt aika leffassa niin nopeeta. Käykää kattomassa, jos ette oo vielä käyny. Mutta nyt jatkan ton elokuvan parissa ja sitten nukkumaan, öitä ja mukavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮