14 heinäkuuta 2013

Mökillä

IMG_9551 IMG_9552 IMG_9562 IMG_9616 IMG_9606 IMG_9568 IMG_9695 IMG_9687 IMG_9707 IMG_9713 IMG_9653 IMG_9715 IMG_9717 IMG_9657 IMG_9648 IMG_9675
Moikkamoi pitkästä aikaa! Oon viettänyt viime päivät melkeimpä mökillä vaan, siellä on niin ihanan rentouttavaa vaan olla lähes ilman nettiä ja puhelinta. Parina päivänä on pitänyt kylläkin tulla käymään mökiltä töissä, ja lauantaina käytiin myös Tuurissa. Oon viime viikon aikana ehtinyt ruskettua aika hyvin, syönyt maailman parasta ruokaa, ollu vaan, nähnyt sukulaisia, saunonut, leiponut herkkukakkua, poiminu mansikoita omalta mansikkamaailta ja nukkunut hyvin. Antaa kyllä ihan mielettömästi energiaa tollanen tekemättömyys ja rentoutuminen. Ja mikä parasta, ens viikosta on tulossa samanlainen, mulla on nimittäin 3 vapaapäivää, jotka ajattelin viettää myöskin mökillä. En mä ennen jotenkaan oo osannu arvostaa mökillä olemista, se oli ennemminkin tosi tylsää, mutta kait se on niin, että vähän vanhempana oppii arvostamaan kaikkia ihan arkisiakin asioita. Niin mulle ainakin on käynyt. Onks täällä muitakin mökkeilyyn hurahtaneita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮