19 heinäkuuta 2013

Höpöttelyä viime päivistä

31 3
Kävin ripsihuollossa keskiviikkona ja oon taas huipputyytyväinen. Tällä kertaa laitettiin mun ripsiin vielä pienet timantitkin. Kävin samalla varaamassa kampaaja-ajan, ihanaa kyllä päästä kampaajalle, koska tuntuu, ettei nää mun hiukset näytä hyvältä mitenkäänpäin tällä hetkellä. Ajattelin kerrankin kokeilla jotakin vähän radikaalimpaa, liukuvärjäystä ja hiusten lyhentämistä nimittäin. Toivottavasti niistä tulis kivat! 

Muhun iski ihan kauhee väsymys nyt illasta, kun aamun olin töissä ja illalla kävin melko pitkällä juoksulenkillä. Mutta tuli kyllä taas niin hyvä fiilis ton juoksulenkin jälkeen, että on ehkä mentävä huomennakin. Oon tottunut juoksemaan melko lyhyitä matkoja, eli n. 4 km:n mittasia, mutta nyt viime päivinä oonkin juossut 7-8 km:n mittasia lenkkejä ja kyllä sen heti huomaa jaloissa. Voisin kyllä tehdä ihan oman postauksen liikuntatottumiksistani, koska niistä kyllä juttua riittäis. Katoin äskön sen Unelmien pelikirja -leffan, enkä kyllä oikeen tykänny siitä. Tuijotin vaan koko ajan kelloo ja odotin, että se loppuu. Ja mullakun oli niin korkeat odotukset sen suhteen. Mulla olis tuolla vielä pari leffaa (Pitch Perfect ja Selviytyminen) odottamassa katsomista, huomenna voisin niistä ainakin toisen katsoa. Meen huomenna onneks vasta neljään töihin, niin saan rauhassa nukkua ja tehdä kaikki aamutoimet. Sunnuntaina oliskin tarkoitus lähteä käymään Jyväskylässä Petran kanssa, kivaakivaa! Oon jotenkin odottanut sunnuntaita ihan kauheesti. Ens viikko meneekin töissä ja ens viikonloppuna mennään kavereiden kanssa Pipefesteille. Mutta taidan suunnata nukkumaan, koska tuntuu, että nukahdan tähän kohta. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮