31 heinäkuuta 2013

Kurkkaus mun päivään

Hoii! Oon elossa:D Eivaa, miksen ois. Tiiättekö mitä? Tulin siihen tulokseen, että mitään hellekesää ei tuu tänä kesänä, joten oon alkanut odottelemaan nyt sit syksyä! Niitä ihania villaneuleita, huiveja, saappaita, takkeja, kynttilöitä, ruskaa ja tunnelmallisuutta. Taidan kyllä rakastaa syksyä kaikista eniten. Sytytin jopa pari kynttilää yhtenä iltana, ihan vaan sen tunnelman takia. Tai no, oikeestaan ihan tosi kiva, että meillä on neljä vuodenaikaa, koska ainaiseen talveenkin kyllästyis varmaan heti. Talvella luultavasti kaipaan taas nimittäin kesää. Niin se vaan menee, mutta tällä hetkellä oon ihan fiiliksissä syksyn tulosta, vaikkei se ookkaan vielä mitään merkkejä esiintynyt, mutta edellisistä vuosista voin kuitenkin sen verran sanoa, että aina se sieltä ihan huomaamatta tulee. En myöskään malta odottaa, että pääsen ostamaan kaikkia lämpösiä vaatteita ja uudet kengätkin löytyy ostoslistalta. Mutta nyt siihen oikeeseen asiaan. Muistin kerrankin kuvata mun päivän lähes kokonaan. IMG_9828 IMG_9825 IMG_9829
Aamu alkoi ihanalla aamupalalla. Vaikka herätys olikin jo kahdeksalta, heräsin tosi virkeenä ja jaksoin tehdä kunnon aamupalan. Mun mielestä juuri aamupala on ehdottomatta päivän tärkein ateria, ja panostan aina sen tekemiseen. Tällä kertaa tein smoothieta, johon sekotin mansikkajogurttia, Novelle plus vettä, vadelmia ja persikkaa. Lisäksi söin vielä itsetehtyjä sämpylöitä. IMG_9819 IMG_9854 IMG_9856 IMG_9857
Aamupalan jälkeen olikin aika lähteä töihin. Mun piti pyöräillä töihin, mutta eikös alkanut just satamaan, joten "jouduinkin" menemään autolla. Jäätelöidenkin osalta kesä alkaa olemaan ohi pikkuhiljaa, mulla nimittäin ei oo enää montaakaan työvuoroa tuolla kiskalla. IMG_9866 IMG_9868 IMG_9875
Kotiin tullessani mua odotti yllätys keittiön pöydällä. Escaden Cherry in the air -tuoksu nimittäin. Oon himoinnut tota sen julkaisemisesta asti ja nyt se on vihdoin mun. Äiti ja isi oli tuonut sen mulle tuliaiseks laivalta. Mmmm tuoksuu niin ihanan kirsikkaiselle! Rakastan kirsikoita. Eikä ihmekään, että tän kesän ihan lempparijätski meidän kioskilla on ollut kirsikka-valkosuklaa. Sitä mulla tulee talvella ikävä.  IMG_9804
Tähän väliin pieni esittely mun uudesta iPhonekotelosta. Tilasin ton joskus tosi kauan sitten Ebaystä, mutta se jostain syystä tuli vasta viime viikolla. Olin varma, ettei se löydä tietään ollenkaan mun luo, mutta kyllä se kuitenkin saapui perille. Ehkä maailman söpöin ja niin mun näkönen. IMG_9902 IMG_9885 IMG_9890 IMG_9895
Ilta onkin sitten mennyt ihanan rennoissa merkeissä. Kuudesta lähtien oon ollut yöppärit päällä, katsonut PLL:ää, syönyt maailman parasta vaniljarahka-mansikka-suklaayhdistelmää, suunnitellut huomista ja tehnyt ruuaksi calzone-pizzaa mulle ja pikkuveljelle. Oon taas aivan koukussa Pretty Little Liarsiin, mulla on ollut toi kakkoskausi koneella varmaankin jo puoli vuotta, mutta nyt tällä viikolla vasta oon alkanut kattomaan niitä jaksoja. Mua niin tekis mieli katsoa netistä, kuka "A" on, mutta en mä viitti pilata sitä jännitystä itseltäni. Pakko vielä mainita tosta vaniljarahkasta yks juttu. Löysin yhdestä fitnessblogista esittelyn sellasesta Skyr -merkkisestä rahkasta, jossa ei ole lähes ollenkaan rasvaa eikä laisinkaan lisättyä sokeria. Löysin tätä rahkaa sitten Citymarketista, ja maistettuani sitä en voi muuta kun kehua, miten hyvää se on. Vie makeanhimonkin mennessään. Sitä olenkin nyt koko viikon syönyt eri lisukkeiden kera. Namm, kannattaa maistaa! Voittaa mennen tullen maustamattoman rahkan, jota oon syönyt koko kevään ajan. 
Nyt odottelen, että tuo astianpesukone peseytyis, niin pääsisin nukkumaan. Mulla alko tänään vapaat, joten ihanaa, kun saa nukkua aamulla rauhassa ja huomisesta on muutenkin tulossa kiva päivä! Mites teidän päivä on sujunut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮