06 syyskuuta 2012

sisustusintoilua

Oon ihan innoissani jo sisustamassa mun tulevaa uutta kotia sitten joskus kun on mun aika muuttaa. Tää "aika" on kylläkin vasta vuoden päästä, mutta mitäs se haittaa. On hyvä olla suunnitelmia jo etukäteen, niin on sitten helppo toteuttaa niitä jo pikkuhiljaa. Mutta kokosin näihin kollaaseihin kaikkia, mitä ite voisin ilomielen ottaa tulevaan kotiini. Päävärimaailmana toimii ehdottomasti valkoinen, beige ja tumma puu. Lisäksi pienissämäärin joitain vähän räikeempiä värejä.

Ensin vähän olo- / makuuhuoneosastoa:

Photobucket
"Pehmo"-osastolta löytyy kaikenlaisia ihania tyynyjä ja peittoja. Oon ihastunu ihan älyttömästi kaikkiin neulottuihin peittoihin ja tyynyihin, kuten kuvassa olevat.
Photobucket
Photobucket
Mulla ei koskaan oo ollu kunnollista seinäkelloa, joten nyt on pakko saada sellanen. Tykkään kaikista tollasista vanhanaikasista kelloista, ja muutenkin sisustuksessa kaikesta vanhanaikaisesta. Toi arkku sohvapöytänä ois ihan täydellinen. Kaikki kynttilät ja valaisimet on myös tervetulleita. Ne luo sellasta ihanaa tunnelmaa. Peilit, valokuvakehykset, seinätarrat/muut seinätekstit ja söpöt säilytysrasiat, tykkään! Oon niin tykästyny sisustustarroihin, ne vaikuttaa niin käteviltä ja niillä saa ihan uutta ilmettä.

Photobucket
Kylppäriin värimaailma olis jokseenkin sama kun muuallakin. Mutta sinne sallin joitain kivoja väripilkkujakin. Oon ajatellu ostaa kaikille saippuoille ja pikkuvessatilpehöörille erilaisia säilytyspurkkeja, joita saa kivasti laitetta esille. Kuvan säilytyspurkit on Zara homesta, ja arvatkaa vaan onko noi justiin täydelliset. Harmi kun niitä ei myydä Suomessa. Myös kaikille hius- ja ihonhoitotuotteilla olis käteviä erilaiset korit.

Photobucket
Keittiössä on myös kätevä toi purkkisysteemi.  Eli siis esille mahdollisimman paljon kaikkea söpöissä purkeissa. Oon keränny kolme vuotta erilaisia astioita, kulhoja ja purkkeja. Tällä hetkellä oon saanu kerättyä Arabian KoKo -sarjan melkein kokonaan ja sitten muumimukeja ja -kulhoja. Lisäks on joitain Iittalan laseja. Sillon 15-vuotiaana kun aloin astioita keräämään, se tuntu ehkä maailman tylsimmältä ja turhimmalta asialta, mutta nyt kyllä oon aika tyytyväinen, että sitkeesti keräsin niitä, koska astiat (ainakaan jos jotain kunnon merkkisiä haluaa) ei oo ollenkaan halpoja. Millasia sisustussuunnitemia teillä on?

2 kommenttia:

  1. Ihan sairaan kivoja sisustusjuttuja! :) Itekin haluisin just jotain ton tyylisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, noi ois kyllä ihan unelmia! : ))

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮