16 syyskuuta 2012

my weeekend

PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket


Oon viettänyt koko viikonlopun kotona. Välillä on oikeestaan tosi kiva vaan olla kotona, koska en edes muista, millon viimeks olisin ollut lauantai-illan kotona. Käytiin me perjantaina kyllä ajelemassa, mutta tulin kotiin jo aikasin kun oli niin väsyny olo. Ja leivoin myös noita ihania nougat-muffinsseja. Muuten päivät oon vaan lukenu, ja tuntuu, että oon tullu ihan kotihöperöks. Mun on panostettava ruotsin kirjalliseen osaan, kun ei kuuntelu menny ihan niin putkeen, kun oisin luullu. Mitä mieltä te ruotsin kirjottaneet olitte siitä kuuntelusta? Koska mun mielestä se oli toisaalta helppo, lukuunottamatta yhtä tehtävää, josta en tainnu saada yhtään pistettä. Iiltasin oonkin sitten kattonu telkkaria ja fiilistelly syksyä kynttilän valossa. Kohta alkaakin sunnuntai telkkariputki, tulee nimittäin 16 and pregnant, Awkward, Masterchef junior ja BB. On muuten ihanan virkee olo, ja huomenna sitten virkeenä kouluun!

2 kommenttia:

  1. oi että toi muffinssiohje kuulostaa hyvältä ! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suosittelen kokeilemaan, ne on hirmuhyviä! ja yksinkertasia tehäkin :)

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮