22 syyskuuta 2012


Ruotsin kirjotukset ohi, ihana syksy, kynttilät, nougat-suklaa muffinssit, helpottunut olo, uus kannettava, viikonloppu, H&M:n tilaus.

IMG_2654a IMG_2573 IMG_2571 IMG_2570 IMG_2539 IMG_2556

Oon ilonen! Oon ihan täysin ihastunu nyt syksyllä kaikkeen nahkaseen ja niitteihin. Ei kuulosta yhtään multa, mutta silti. Tilasin H&M:ltä ihanat nahkahousut, ja niiden pitäis tulla jo ens viikolla. Yllättävän nopeeta toimintaa H&M:ltä sanoisinko, kun olin valmistautunu 5 kuukauden odotteluun. Ihanaa saada kaikkia uusia vaatteita pitkästäpitkästä aikaan. Ens viikonloppuna lähetään tyttöjen kanssa viihteelle, sitä odotellessa. Sitä ennen kuitenkin pitää suorittaa 1 yo, ja 3 koetta. Kun eilen tulin ruotsin kirjotuksesta, mua odotti kotona uus kannettava, oi että, miten paremmin tää toimiikaan kun se edellinen. Lisäks nyt voi taas kuunnella musiikkia, kun edellisen koneen pitämän hurinan seasta ei kauheesti musiikkia kuunneltu. Tulin siihen tulokseen, että vois useemminkin kirjottaa, jos aina kotona oottaa jotakin noin kivaa, heh. Mutta tulin siis kertoon, että oon tosi ilonen tällä hetkellä. Olkaa tekin!

2 kommenttia:

  1. JOku erityinen syy onnellisuuteen? Vai hoksasasitko vaan olevasi onnellinen? (:
    Mutta kiva juttu kuulla!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainakin tosi helpottunu olo kun ruotsin yo ohi ja muutenkin tajusin, että kaikki on tosi hyvin : )

      Poista

Feel free to comment, it will make my day! ☮