07 syyskuuta 2012

mun vauva on tullut kotiin

Olin koko viikon ihan pulassa, kun mun kamera on ollu koululla koko viikon, koska kuvataan sillä meidän abivideota, enkä oo joka päivä viittiny kuljettaa sitä kouluun, eikä muutenkaan oo tienny, millon sitä kuvataan. No loppuenlopuks ei muuta kun kokeiltu sitä koko viikon aikana, mutta nyt vihdoin sain tuotua sen takasin kotiin. Ihan huomaamattani olin kiintyny siihen ihan hulluna, koska tuntu tosi oudolta kun ei saanukaan kuvailla sillon kun haluaa. Sen takia parit viime postaukset onkin ollu pääasiassa kollaaseja tai iphone kuvia. Mutta nyt on mun mussukka taas kotona.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Taas yks hujahduksessa kulunut viikko takana, ja viikonloppu edessä. Viikko oli aika väsyttävä, ja huomisen aamupäivän ajattelinkin käyttää vaan nukkumiseen. Viikkoon sisälty sanakokeita, ylioppilaskirjotuksiin valmistelua (tiistaina ruotsin kuuntele, iiks), esseen kirjottamista, laskemista, lukemista, hyviä telkkarisarjoja, zumbaa (joka vihdoin taas alkoi), draamaa, lenkkeilyä ja oleilua. Mennään huomenna viettämään Hennan synttäreitä eka Rossoon ja sitten viedään henskuliini paikalliseen baariin. Ootan innolla, koska sinne on tulossa paljon tuttuja! Tänään on täällä koskella Kuuhullujen yö, jossa ajattelin myös käydä. Mutta sitä ennen tortilloja tekemään! Palaillaan!

2 kommenttia:

  1. Tänään pidetään kivaa <3 (: Eikä ressata mistään! (:

    VastaaPoista

Feel free to comment, it will make my day! ☮