15 joulukuuta 2013

Vihdoin lomalla

Moi! Mulla alkoi perjantaina loma, jonka vietän pääasiassa kotona Jämsässä. Ennen loman alkua oli kuitenkin paljon kaikennäköistä tekemistä, kuten kolme tenttiä, joululahjojen ostoa ja kämpän siivoamista. Nyt voin hyvillä mielen rentoutua, kun ei tarvii miettiä koulua tai sitä, mitä ostais kaikille joululahjaksi. IMG_1188 IMG_1189
Joululahjojen paketointia. Olin ajatellu, että paketoisin kaikki ostamani lahjat valmiiks Tampereella nii ei tarvii tänne raahata noita kaikkia tarvikkeita. Lähdin torstaina käymään koskarissa sen takia, että ostan lahjapaperia, -narua ja noita pakettikortteja. Kun pääsin kotiin, tajusin, etten omista teippiä. Noo, ei sit auttanut muu kun paketoida ne vasta täällä kotona. Yhdestä blogista löysin söpön idean, että pakettien päälle leikkais sellasia lumihiutaleita, mutta enhän mää osannu sellasia tehdä?! Yritin ainakin 10 kertaa, ja aina niistä tuli ihan rumia..
IMG_1202 IMG_1200 IMG_1201
Kävin ostamassa eilen tollaset söpöt tähtijouluvalot tänne mun vanhaan huoneeseen, kun täällä ei ollut ollenkaan joulusta. Samalla vaihdoin jouluverhot ja laitoin liinoja ja erilaisia kynttilöitä. Nyt on ihanan tunnelmallista.
IMG_1229 IMG_1230
Ostin viime viikolla tän "joulukuusenkoriste"neuleen Bikbokista. Niin ihanan lämmin ja oli ihan pakko saada toi, kun se on just täydellinen jouluks ja muutenkin talveks. Ylemmässä kuvassa näkyy myös mun uudet kynnet. Petra teki mulle geelikynnet perjantaina. Nää on nii kätevät, kun ei tarvii koko aikaa olla lakkaamassa ja poistamassa vanhoja lakkoja kynsistä. Harmi vaan, kun mun omat kynnet oli aika lyhyet, niin ei tullu niin näyttäviä näistä, mut on nääki kivat. Ens kerralla sit pitää olla repimättä kynsiä kolme viikkoa aiemmin!!
IMG_1226 IMG_1234 IMG_1235
Tänään tein ensimmäistä kertaa prinsessakakun siskon synttäreiden kunniaks, joka onnistu ihmeen hyvin. Oon aina kuvitellut, että ton marsipaanin kanssa tekeminen on tosi hankalaa, mutta ei ees ollu, ekalla kerralla sain sen suht tasaisesti. Nyt rupeen tekeen sellasta vuosikatsauspostausta, jospa saisin sen huomiseks tehtyä. Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Feel free to comment, it will make my day! ☮